Gå til innhold

Double Dragon til XBLA

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva heiter det spelet, som er sidescrollande, var på arkade maskinar, der du hadde ein stor wrestler (Haggard eller noko slik) - og to karate typar, ein i raud kostyme, og ein i kvit. Eller noko...

Final fight? Street fight?

Uansett, DET spelet vil eg sjå på XBLA.

7384131[/snapback]

Haggar er fra Final Fight ja, Capcom spill. Finnes til SNES, GBA og Mega CD.

Lenke til kommentar
Kva heiter det spelet, som er sidescrollande, var på arkade maskinar, der du hadde ein stor wrestler (Haggard eller noko slik) - og to karate typar, ein i raud kostyme, og ein i kvit. Eller noko...

7384131[/snapback]

Final Fight het det. Utgitt av Capcom.

Hadde vært kult å fått de spillene på XBLA. F.eks Final Fight, AvP, The Punisher... mye bra :)

Lenke til kommentar

som de fleste andre gamle arcadespill på xbla, bidrar også dette til å forstyrre de gode minnene man måtte ha fra spillbarndommen. artig nok i 10 minutter liksom, så er det tilbake til rainbow six vegas, eller noe annet man har i maskinen for tiden. men ok, det er jo trivelig med litt nostalgi av og til.

Lenke til kommentar

Husker jeg og en kompis satt og spilte Double Dragon på SNESen hans.. Eg var bare så über missunnelig for at han hadde konsoll og ikke jeg!

Artig at dette kommer til LIVE Arcade.. men håper de piffer det opp ganske mye! Og definitivt Final Fight!! Det hadde vært råbra om vi fikk!

Lenke til kommentar

Håper de gjør en litt bedre jobb med det enn Contra..

Contra er jo vel og bra (Probotector i Europa, NES), men det skulle vært NES versjonen og ikke arkade versjonen, + at coop over Live er litt bugga. Lag og slowdowns :S

Og hvorfor ikke Double Dragon II ?? Det desidert beste DD spillet imo :)

Noen som husker det på NES? A+B, A+B i mid-air = rundspark i lufta = eneste måten å klare spillet på omtrent :). Og siste bossen (en skygge av deg selv) var badass!

Ah.. Good times.

Lenke til kommentar

HAH! Double Dragon, baby!

Eneste spillet jeg noensinne har runna på arkademaskin. Var på ferie i Israel i 1988 med familien, og de hadde DD på arkade på hotellet. Brukte nok av spenn på det :!: Good times!

Og siste bossen (en skygge av deg selv) var badass!

7384648[/snapback]

Spilte coop med en kompis som var med, til slutt måtte vi fighte hverandre istedenfor sin egen skygge. Ekstrem lykkerus når jeg vant :D

Lenke til kommentar

7384131[/snapback]

Final Fight ja :) Haggar, Guy og han siste blonde duden.

Lenke til kommentar
Har faktisk aldri prøvd Double Dragon 1, men jeg likte 2'ern på NES veldig godt :)

Er det 2 player co-op her også?

7385156[/snapback]

Håper da for guds skyld at det er det :D

7385183[/snapback]

Ja, det er co-op (også over XBL). Men forhåpentligvis bedre implementert enn for Contra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...