Vimaha Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Er det noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke får frem vedleggene fra epostene? De er der men vises som "grået" ut og kan dermed ikke lagres eller åpnes... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Du må ta en titt på instillingene i Outlook Express... Gjør følgende: - Åpne verktøy > alternativer - velg sikkerthet - ta vekk "ikke tillat å lagre eller påne vedlegg...." Da skal det virke :wink: Lenke til kommentar
Vimaha Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Glimrende !!!! Takk for tipset....aner ikke hvordan den har kommet på, det er vel bare nok et bevis på at Windows kan leve sitt eget liv noen ganger.... :smile: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Dersom du har lagt inn SP1 til XP, så er det grunnen..... Visst ikke så er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Når man høyreklikke på ei fil -- send til: E-postmottaker! Hvordan endre hvilket e-post program som startes da. Hos meg vil han starte hotmail og jeg vil helst bruke outlook express. MVH Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hadde samme problem, men ikke nå lenger thanks for god info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå