Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Cubase

Superhuman

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på hvor jeg kan få tak i eller bestille den nye versjonen til cubase?. Hva er ca prisen?

Også interessert i lydkort. Er det noen som kan anbefale et godt lydkort? Skal bruke det til å spille inn live. Min 5 innganger.

Endret av Superhuman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Det er nok verre med steinbergprogrammer, man må ha usb-nøkkel.

7545695[/snapback]

men det følger med cubase 4 og slikt eller tar jeg feil? sx 3 og det der. men den usb nøkkelen er ikke dyr

7546875[/snapback]

Slikt kommer med programvaren du kjøper og må settes inn hver gang du bruker det, et helvetes plage. Har 2 andre programmer som jeg bruker mye av som krever slikt(ikke cubase) men stress når jeg må ta med bærbare min overalt og samtidig huske å ta med usb-nøklene hver gang.

Lenke til kommentar
Det er nok verre med steinbergprogrammer, man må ha usb-nøkkel.

7545695[/snapback]

men det følger med cubase 4 og slikt eller tar jeg feil? sx 3 og det der. men den usb nøkkelen er ikke dyr

7546875[/snapback]

Slikt kommer med programvaren du kjøper og må settes inn hver gang du bruker det, et helvetes plage. Har 2 andre programmer som jeg bruker mye av som krever slikt(ikke cubase) men stress når jeg må ta med bærbare min overalt og samtidig huske å ta med usb-nøklene hver gang.

7547560[/snapback]

Den kan være en helvetes plage, men tenk hvor mange som har ulovlig fått tak i Cubase? Tenk hvor mye mer de tjener ved dette? Er bare rettferdig etter min mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...