Pug Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg lurer på om Norton Interner Securituy 2003 kan brukes på flere meskiner her hjemme? Må man ikke ha flere Cd-keys eller noe? Jeg ser litt på nettbutikker, og der står det at det koster 3000 kr til 5 brukere osv. Vil det si at jeg ikke kan bruke NIS 2003 på mer enn en maskin her hjemme? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Om du setter opp den pc'en som har NIS 2003 som en server, Da trenger du vel ikke å installere NIS på de andre pc'en som du har hjemme. Men nei du har ikke lovt til å installere det på de andre pc'ene som du har hjemme. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det er fullt mulig å gjøre, men for en-brukers-lisenser er det ikke lovlig å bruke programvaren på mer enn en maskin. Det står vanligvis klart spesifisert i lisensavtalen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Der er ikke noen form for serial eller noe på symantec sine produkter. Har selv NIS 2003 og den har jeg lagt inn på to maskiner. Stasjoner og bærbar. Er vel ikke helt lovlig, men har ikke tenkt å kjøpe en ekstra lisens for at jeg skal kunne ha det på begge maskinene lovlig. Blir nok for dyrt. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Ok, så jeg KAN instalere NIS 2003 på begge maskinene mine uten problemer... :smile: Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå