intox_neb Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Heisann, leter etter det klippet av han russeren (eller annen nasjonalitet, husker ikke) som søkte jobb på Wall Street og sendte en usansynnelig oppskrytt video med søknaden. Ble lagt ut på youtube tror jeg, husker ikke om den ble fjernet, finner den ihvertfall ikke. Noen som kan gi meg en link så jeg finner den? Endret 29. november 2006 av intox_neb Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=AExtO-dD8so Litt merkelig valg av subforum å spørre på? Edit: Jeg søkte forresten bare på "cv" på youtube, og valgte rekkefølgen til å vise hvilke som var sett flest ganger. Og denne var nr. 2 på listen. Tok ca. 3 sekunder. Det er ikke så veldig vanskelig å finne ting selv er det? Endret 29. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=AExtO-dD8so Litt merkelig valg av subforum å spørre på? Edit: Jeg søkte forresten bare på "cv" på youtube, og valgte rekkefølgen til å vise hvilke som var sett flest ganger. Og denne var nr. 2 på listen. Tok ca. 3 sekunder. Det er ikke så veldig vanskelig å finne ting selv er det? 7384048[/snapback] Du ser jo avataren hans.. Dem sier joa at avataren gjenspeiler personligeten til en person Neeida. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 I så fall er du en hysterisk kul person Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nok snikksnakk.. Snakk om filmen?! Hva skjer med at han viser et løft i benken hvor ikke mindre enn 3 folk hjelper han ?!? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok de bare hjelper med å stabilisere og holde balansen, ikke selve vekten. Men ja, patetisk video. Sånne folk kan neppe leve et lykkelig liv. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok de bare hjelper med å stabilisere og holde balansen, ikke selve vekten. Men ja, patetisk video. Sånne folk kan neppe leve et lykkelig liv. 7390037[/snapback] Jaja.. Videoen av han som står på ski er i alle fall ikke han.. Det har han innrømt selv! haha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå