miXer Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Som sagt så er verktøylinja mi i Windows Explorer borte. Noen som vet hvordan jeg kan få denne tilbake? Når jeg går inn i min datamaskin så er den der, men ikke i Windows Utforsker. Hjelp! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du har sikkert fjernet den ved et uhell, eller så har noe spyware/virus gjort noe. Men får du høyreklikket på den baren rett under den blåe baren? Slik du får valgt "customize"/tilpass? Eller baren hvor det står mapper? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg klarte å fikse problemet. Jeg viste utforskeren i "Full Skjerm"(F11) og tilbake igjen, da kom det tilbake. Det var nok ikke noe spyware/virus som gjorde det. Det var symantec PcAnywhere. Etter at jeg avinstallerte dette på den riktige måten så fjernet symantec Skjermkort driverene mine og tok vekk verktøy-linja. Pøvde å installere driverne til skjermkortet på nytt, men hjalp ingenting. Installerte symantec på nytt, og da kom skjermkortet tilbake. Konklusjon: Symantec er farlig. Prøver å ta over maskina de!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå