EvilCat Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei...Jeg har montert 3 vifter av type Netshop. Den går perfekt rundt, men oppdaget at den vil ikke lyse blått når den jobber. Hva kommer det av at det ikke gjør det? Noe tips? Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan kanskje være fordi det ikke går strøm til enheten om du har skrudd av viften. Er vel koblet på samme kurs. Lenke til kommentar
EvilCat Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Kan kanskje være fordi det ikke går strøm til enheten om du har skrudd av viften. Er vel koblet på samme kurs. 7383481[/snapback] Hei...slik jeg ser så har jeg koblet riktig på alle de nye deler. Selv var det riktig koblet vifte til hovedkortet. Viftene går rundt, men ser ikke at det lyser blått. Så vet ikke hva som egentlig er feil. uten strøm går ikke viftene rundt. kan det være fordi det er feil produsert vifter? Eller hva tror du? Kan det være noe annet som jeg ikke vet? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje det er pærene som har gått. Ta kontakt med Netshop, kanskje de sender deg nye vifter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå