lasus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg leste i komputer blad ein gang, der leste eg om eit program som sletter filer som f.eks kommer dobbelt opp på datameskinen din , f.eks musikk som har mange av de samme sangene, er det noen som veit om det programmer eg har lest om ?? å kor eg kan laste det ned ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, tar jo 0.14 sekunder å søke opp det på google da. Google søk Program Lenke til kommentar
lasus Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Ja, tar jo 0.14 sekunder å søke opp det på google da. Google søk Program 7383602[/snapback] Takk:P det var bare det at eg ikkje visste ka eg sko søke på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva er det man ikke får lov til i trial-versjonen da? Er så kjipt når de ikke lister begrensningene på siden, så laster man ned og finner ut at demoen ikke funker på filer over 300k, etc, noe som i praksis gjør at man ikke får testet det ut. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Easy Cleaner er jo et simpelt lite kraftverktøy hvor en av valgene er å søke frem filer med like navn/størrelse (duplikater)... Andre fungsjoner... Rense Registeret Slette programmer som har "låst" seg i windows "legg til/fjern programmer" Fjerne unødvendige filer Fjerne unødvendige snarveier Fjerne programmer fra oppstartslisten Rydde i i. explorer cookies ol. Slette siste brukte filer listen... http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm Endret 29. november 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå