Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vel rattet gir deg motstand basert på det som skjer i spillet. Om du få heftig press fra konkurrenter,kjører for mye ut til sida eller på ujevn grunn vil rattet "si ifra" og du må "kjempe" imot for å få bilen på rett kjøl. Dette er nytt for meg, eineste opplevelser med ratt og pedaler er basert på Sidewinder opplegg fra MS(uten FFB), som eg brukte flittig i Midtown Madness og NFS:Porsche 2k. Var skamgøy da, og med FFB i PGR3 storkoser eg meg no jævlig Belag deg på å lære deg spillet og bilene fra grunnen av, eg for min del holder på 1.bilen min i PGR3 karriere modus pga. eg kjenner den inn og ut no *kremt* Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe Men jeg vil ha Forza Motorsport 2, NÅ! ( med dette rattet ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja du verden, det kan bli ballefett! Blir nok mye vrakgods på veiene i det spillet de første timene ja... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg skal ha det på datoen det lanseres! Uansett! Når har det lanseringsdato? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du kan gå til utgivelseslisten til Gamer.no for å finne rett lanseringsdato for spill i Norge og Europa. I tillegg kan du søke på et bestemt spill i Gamer.no sin søkemotor for å få mer informasjon om spillet, skjermbilder og artikler. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Takker. Håper rattet kommer på januarsalg hos elkjøp. Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 kjøpte det idag, pengene jeg fikk til jul kommer godt med gitt sinnsykt fett, jeg har vel spilt ca 2 timer idag og en kamerat av meg satt og spilte mer eller mindre sammenhengende i 3 timer. utrolig kult. gleder meg ikke lite til Forza 2 kan man si :!: Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan nevnes at PGR3 med force feedback støtte følger med i pakken i begrenset opplag. Så vidt eg veit er det ingen mulighet for å få implementert denne støtten til eksisterende PGR3 utenom pakken(pr. idag ihvertfall?) Så du må nok belage deg på å sitte med 2xPGR3 du også om du virkelig brenner for saken 7611213[/snapback] PGR3-disken som fulgte med rattet inneholder en slags installering av rattet. Etter det kunne jeg fint bruke den "gamle" PGR3 som jeg hadde fra før og få full Force Feedback. Mao så er vel ikke PGR3-spillet noe forskjellig. De må dermed gi med en disk med bare installering hvis de skal kutte ut PGR3-bundle i senere versjoner. Hvis de velger å gjøre det så kan du sikkert bruke din gamle PGR3 akkurat som jeg kunne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Aha, er det slik det ligger ann. Ja det høres jo fornuftig ut kan du si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå