lektroluv Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 http://www.gizmodo.com/gadgets/home-entert...g-20-217504.php Long story short, this is the best thing to happen to Xbox 360 racing games. Ever. If you're a racing fan—or just want to become a racing fan—get this controller. Seriously. De ble tydeligvis imponerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Fikk svar fra Elkjøp i går når jeg spurte om de hadde fått det inn. Hei og takk for din henvendelseDette hae begynt å komme inn i våre butikker. Foreløpig pris er satt til 1095,- Ha en fortsatt god dag! Vennlig hilsen Knut Elkjøp Kundesenter www.elkjop.no 81532000 Spurte om jeg kunne få vite hvilke butikker som har fått det inn men har ikke fått svar enda. Hvis jeg ikke får svar i dag bestiller jeg nok fra Komplett edit: trykte på feil knapp før jeg fikk skrevet ferdig :/ Endret 29. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk svar fra Elkjøp i går når jeg spurte om de hadde fått det inn. 7383303[/snapback] Og svaret var? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk svar fra Elkjøp i går når jeg spurte om de hadde fått det inn. 7383303[/snapback] Og svaret var? 7383307[/snapback] Trykte på feil knapp... Men tror jeg kjøper det på komplett hvis ikke Elkjøp eller noen andre butikker her i Trondheim får det inn før neste uke. Så er det noen som vet om noen som har det i Trondheim? Her er en litt større test forresten: http://hardware.teamxbox.com/reviews/xbox-...acing-Wheel/p1/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Digget det de har gjort med pedalene så de ikke vil skli framover.. dette er noe jeg faktisk har slitt med før. Eneste løsningen jeg har hatt har vært å sette dem inntil en vegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Da var rattet i hus. 1195,- på Lefdal Skal få testet det i morra. Endret 29. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har sett det rattet hos EB Games på Byporten i lang tid. Ikke sett på prisen da...men hvis noen skulle være interessert, så er det bare å ta turen innom Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg mener å ha sett en egen tråd om rattet, men fant den ikke igjen.. Men er det noen som har noe mer og si om rattet? Jeg vurderer og kjøpe det som julegave til meg selv.. Men har ikke sett så mye tilbake meldinger fra folk. Hadde vert kjekt om noen kunne av erfaring si sine meninger om rattet.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er ikke clutch Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har hatt dette rattet i en tre ukers tid og kan gi litt tilbakemelding for de som lurer på om det er et godt kjøpt. Jeg har hatt flere ratt til PC før, samt at jeg har testet noen på PS2, og har derved litt sammeligningsgrunnlag. Rattet virker relativt solid, selv om det ikke er helt i samme klasse som logitech-ratt. Det har en relativt stor base, slik at man lett kan legge det på fanget, en løsning som jeg ikke har sett tilfredstillende på andre ratt før. Imidlertid blir opplevelsen en helt annen om man får festet det på en eller annen konsoll og satt det inntil godstolen. Det fikser du lett med ett par hunderlapper i materialer og marginale snekkreferdigheter. Som noen har nevnt før sitter pedalene godt på gulvet. Oppkoblingen til Xboxen er trådløs, men må koble det i strømforsyning om man vil ha FF, ellers blir det bare rumble, og da går man glipp av mye. Jeg har hovedsaklig testet rattet med PGR3, og der er force feedback effekten presis og man får god tilbakemelding fra veien. Effekten er imidlertid litt svakere enn på en del andre ratt jeg har prøvd. Jeg har også testet det med Colin Mcrae 4. Det er ikke kodet med tanke på ff, og det at man ikke kan justere følsomhet/aksjonsradius gjør det i grunn relativt ubrukelig om man ikke liker å kaste rattet helt rundt hele tiden. Regner med at det samme er tilfellet på en del legacy spill, så å kjøpe det for å spille disse er nok ikke en god idé i mine øyne. Og til sist, er det gøy ? Definintivt. Har hatt noen helt geniale timer med gode kompiser og PGR foran 50" tv'en. Flere som har fått lyst til å kjøpe seg hele pakken etter det. Jeg tok meg selv i å sitere Richard Hammond med "I am a driving god" etter å ha hahatt sleng og rettet opp med kontra så det kvinte i dekkene. Alt i alt så er rattet en god investering. Det finnes heller ingen andre ratt med FF for 360'en i dag, og heller ingen i overskuelig fremtid. Spillutvalget er litt begrenset, men snart kommer Colin McRae dirt og Forza 2 som er programmert med FF fra begynnelsen av. Gode tider i vente ! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjekt å høre! Takk for en flott oppsummering.. Jeg regner med jeg kommer til å kjøpe dette.. Kan bli en kjekk julegave.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Øyvind: Var flere slike ratt på Elkjøp Tiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Øyvind: Var flere slike ratt på Elkjøp Tiller 7510297[/snapback] Hvordan det? Kjøpte et for lenge siden jeg. (Sjekk signaturen min (: ) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kommer vel til å kjøpe dette rattet sammen med det trådløse headsettet de i nærmeste fremtid.. Virker som Microsoft har laget et solid ratt til X360. Noe som er bra. Og opplevelsen til Forza 2 kan bli kjempe bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Håper mor pakker inn rattet og legger det under juletreet i år Det er jo også en god del (bra) bilspill som kommer til 360'n neste år Jeg skal hvertfall kjøpe GTR (2?), Forza 2 og et rallyspill (anbefaling anyone?). Noen som har prøvd dette rattet med TD:U? Digger det spillet og savner bare et ratt til det Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Er ikke clutch 7509952[/snapback] Det er heller ingen girspake. Rattet er laget etter tiptronic, noe veldig mange nyere sportsbiler bruker. EDIT: for å nevne noen Det er utviklet av Porsche og her er hva andre bilmerker kaller sitt (lignende) system. Acura: Sequential SportShift Audi: Tiptronic BMW: Steptronic Chrysler: AutoStick Citroën: Sensodrive Dodge: AutoStick Ford (Australia): Sequential Sports Shift Honda: iShift, S-matic, MultiMatic Hyundai: Shiftronic, H-Matic Infiniti: Manual Shift Mode Jaguar: Bosch® Mechatronic Lexus: E-Shift Mazda: Sport AT Mercedes-Benz: TouchShift Mitsubishi: INVECS, INVECS II, Sportronic, Tiptronic Nissan: Tiptronic Vauxhall/Opel: Easytronic Peugeot: 2Tronic Pontiac: TAPshift Saab : Sentronic Subaru: Sportshift (system developed and name used under license from Prodrive Ltd.) Smart : Softip Volkswagen : Tiptronic Volvo: Geartronic Toyota: Multi-mode Transmission (MMT) Endret 16. desember 2006 av Crockett Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Begynner å bli vel avansert hvis man skulle begynne med clutch. Hvor står vil du egentlig ha det rattet m/ pedaler? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som har prøvd dette rattet med TD:U? Digger det spillet og savner bare et ratt til det 7516659[/snapback] Det var noen som hadde testet det med TD:U ja, men det var visst ikke noe suksess. Siden det er rimelig "dårlig" car-handling i TD:U tror jeg ratte kanskje kan bli noe forvirrende når responsen ikke alltid harmonerer med hva en forventer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Det var kjedelige nyheter Jeg som drømte at jeg spilte TD:U med det nye rattet mitt (som jeg ikke har fått ennå.) Da er det ikke noe annet å gjøre enn å vente til nye bilspill da Takk for svaret btw. (Trenger ikke å sitere innlegget over!) Endret 16. desember 2006 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
bfigved Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kjøpte rattet på Expert i dag, og har testet det ut i TD:U, det går helt fint å bruke det, må bare gå inn i options og aktivere støtte for ratt. Men som tidligere nevnt, så er TD:U litt mye arcade racer, så det vil ikke funke like godt som i PGR3 (og Forza2) (Trenger ikke å sitere innlegget over!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå