Bakkem Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hei! Bare lurte på om det var noen som visste om switch skal arrangeres i år og. Har ikke sett noen sider som virker? Blir trist hvis det ikke skal være switch Endret 4. desember 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Hva er switchlan? Sitter alle og confer hverandres svitsjer? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det er et lan på sandsli i Bergen =) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ingen som vet noe? Må nå være noen switch-geeks her? edit- svar besvart av en jeg kjenner Føl fri til å bruke tråd som switchlan diskusjonstråd *gledeseg* Endret 4. desember 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Så det skal være i år? Har dem noen nettside? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) www.switchlan.net Håper den er midlertidig, og det kommer opp en skikkelig snart Endret 9. desember 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 nå er den skikkelige siden oppe å går, og vi i switchlan.NET ønsker å takke b-one eller one.com som de heter nå for å rote vekk switchlan.com det blir switchlan i år ja Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hehe, snakket switch i hele dag på skolen Skikkelig lan-stemning ^^ Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Bare meg som ikke klarer å poste på forumet pga. jeg blir logget av hver gang jeg går inn på ny side inne på switch siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå