Samoht84 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Går det an at bare f.eks usb portene funker ikke eller der man sitter inn musen/tastaturet ikke funker,uten at det er noe gale med hovedkortet? eller er det hovedkortet som må være grunnen? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nå er vel som regel USB-portene ganske robuste greier, og siden de ofte er integrert i hovedkortet så er de jo sterkt knyttet til dette. Det kan jo være at man har konflikter i hardware-oppsettet - dette kan du finne ut av i Enhetsbehandling. I tillegg så kan det være driverproblemer. Lenke til kommentar
Samoht84 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Problemet er at siden eg ikke kan bruke hverken mus eller tastatur så er eg helt handikap,kan ikke sjekke enhentbehandling eller oppdatere/reinstallere driver..(så vidt eg vet Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hehe....oida Gammelt tastatur Det som kan være verdt et forsøk er jo dersom du har både USB og seriell tilkobling til Tastatur så kan du forsøke det andre alternativet. Følger jo ofte med overgang fra USB til seriell på tast. Men er det slik å forstå at maskinen booter helt greit, men at den ikke gir noe respons på tastaturet? Reagerer tastaturet slik at du kommer deg inn i BIOS da? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 du er sikker på at de er koblet på hovedkortet da? kablene liksom Lenke til kommentar
Samoht84 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hmm..pcen kommer seg helt til windows ja.men visst eg har begge deler tilkobla..musa/tastaturet så kommer ikke inn til windows.. men bare med tastatur så kommer det inn på windows men caps/num/scroll lock blinker samtidig hele tiden..og tastaturet kan ikke brukes:S musa blir på en måte registret ved at det kommer fram at ukjent usb tilkobla men at pcen ike kjenner igjen..har brukt tastaturet og musa en god stund nå,men bare sånn PLUTSELIG stoppa det å funke..masse blinking på tastaturet og ingen kontakt på musa (optisk mus,ingen sånn rødt lys under) Lenke til kommentar
Samoht84 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 tastaturet reagerer på nada:( (ingenting)...bortsett fra den lys festen da..når det blinker på lysene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå