l_man Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hallo jeg er en person som spiller en del spill. Men så har jeg i tillegg trådløs ruter. De andre i huset klager at rutern detter ut! Så noen som har forslag til en ruter som stortsett aldri henger seg? Endret 29. november 2006 av l_man Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Kommer litt an på hva slags router det er du har fra før. Sikker på at dagens ustabilitet på den du har fra før ikke skyldes kanalkonflikter eller interferens? Prøvd å oppdatere firmware på den eksisterende routeren? Anbefaler ellers linksys wrt54gs. Denne tråden er vel også strengt tatt feilpostet. Endret 29. november 2006 av JKJK Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 http://www.wlansupply.no/index.asp?page=in...oner&VareID=215 her har du bra router. Billig, god support, god fimware, bra og se på, god dupleks og stabil. -- Marius Lenke til kommentar
l_man Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 har en 3com ruter av ett salg:P hehe! Sitter på skolen nå så husker ikke hele navnet i hodet;) Åssn oppdaterer jeg firmware?(forklar grundig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå