wizardos Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei alle sammen. Jeg har planer om å trene opp en warlock til 60 før BC kommer, men jeg har null peiling på hvordan jeg skal putte talents når jeg lvl'er oppover. Kunne trengt en lvling build Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det eneste du trenger er 3/3 impr vw. så 8 pts på demonology og resten på affliction Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det _første_ du skal sette points i, er imp. corruption. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Sånn til 39, respec til sånn når du runder 40, og fortsett til du har sånn. Saccet voidwalker + drain life er himmelsk når du grinder/quester. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Sånn til 39, respec til sånn når du runder 40, og fortsett til du har sånn. Saccet voidwalker + drain life er himmelsk når du grinder/quester. 7383041[/snapback] Hau. Kunne ikke vært mer enig. Personlig ville jeg putta poenget fra Amp Curse inn i Suppression, men det er bare fordi jeg er lat og ikke klarer å aktivere Amp Curse hele tida. Oh, og forresten: Imp VW er tre bortkasta poeng. Skikkelig bortkasta. Vi har holypriests som holder aggro bedre enn VW. Bobla har to funksjoner, Demonic Sacrifice og Sacrifice. (Og kom ikke her og si at man trenger den på Garr, det er bare svada.) Endret 29. november 2006 av JayHeM Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hau. Kunne ikke vært mer enig. Personlig ville jeg putta poenget fra Amp Curse inn i Suppression, men det er bare fordi jeg er lat og ikke klarer å aktivere Amp Curse hele tida. 7383857[/snapback] Nåh, det er nok av macroer som fikser den biffen. På med Amplify hvis CD er ferdig, hvis ikke blir det standard CoA. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Planlegg buildet ditt før du starter så slipper du å respecce. Selv gikk jeg Affliction til 5/5 Fel Concentration, så Destruction til Shadowburn, Affliction igjen til SM og tilbake til Destruction for Ruin. PvPet en del på lavt lvl og savnet burst damage, derfor gikk jeg for SB. Personlig syns jeg CoEX er ett bedre valg enn improved drain life, men det er en smakssak. Warlock talents endrer seg ganske mye i neste uke btw, ville sjekket ut de nye talentsa før du bestemmer deg. VW sac blir nerfet og Dark Pact scaler nå med spell dmg. Kandalf mente improved imp håper jeg? Imp. VW er ganske ubrukelig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå får vi jo en gratis respec neste uke (pga introdusering av BC-talentene), så det er ikke noen krise. Derimot blir DS nerfet ganske kraftig (jeg går fra 150hp/4sec til 100hp/4sec), så da ville jeg heller gått full Affliction. Flittig bruk av Imp. drain soul/Soul siphon/Imp. Life tap skulle vel gjøre sitt for å holde mana oppe på et anstendig nivå. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Tusen takk for svar folkens! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 31 afflication til lvling 31 destruction for lelving. og 31 demonology for og være en ren debuffer-pvper med masse stamina. og health points. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå får vi jo en gratis respec neste uke (pga introdusering av BC-talentene), så det er ikke noen krise. Derimot blir DS nerfet ganske kraftig (jeg går fra 150hp/4sec til 100hp/4sec), så da ville jeg heller gått full Affliction. Flittig bruk av Imp. drain soul/Soul siphon/Imp. Life tap skulle vel gjøre sitt for å holde mana oppe på et anstendig nivå. 7391208[/snapback] Gjelder dette alle klasser? Og hvilken dag er det dette gjelder? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Gjelder alle klasser, kommer 6. Desember om alt går etter planen. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Chill! Skal respecce men koster 40 gold! Da blir det full beastmaster på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå