Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mus som ikke virker.

Anbefalte innlegg

Har ett trådløs system for både mus og tastatur. Ca 5 mnd gammelt. Musa virker nå litt dårlig (henger igjen av og til) og har beskjed om lavt batterinivå. Skiftet ut batteriene men får da ikke noe liv i musa igjen. Diode lyser ikke under og får ikke kontakt med pc`n. Batteriene er av samme type og alt stemmer. Setter jeg i di gamle igjen får jeg kontakt med en gang. Prøvd flere sett med nye batteri. Målt spenningen på batteriene og alt virker normalt. Noen som har noen gode forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp, helt sikker. Vanlige 1,5V aaa batteri. Jobber som elektriker attpåtil :)

Tok foresten å leverte musen til det lokale datafirmaet. Eneste løsningen di kom med var å kjøpe en ny mus til 498! Dyreste di hadde!! :hmm:

Hra dobbeltsjekket alt. Eneste forskjellen er fra orginal batteriene er fabrikant. Prøvd flere forskjellige merker også. Så skjønner ikke noe jeg. :hmm: Målte spenningen på begge batteriene og di viser 1,5 V.

Lenke til kommentar
Eneste løsningen di kom med var å kjøpe en ny mus til 498! Dyreste di hadde!!

Og hvilken butikk var det? Var det veldig billig, eller er kompetansen på nivå med prisene? :p

Hva med ampere? Noen elektroniske dingsbomser krever relativt mye ampere. Prøv med noen batterier som har veldig mye ampere. feks for digitalkameraer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...