CreativeNX Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 fant dette kabinettet i går kveld.hva synes folket? er dette ett bra kjøp? Lian Li Miditower, Aluminium, Sort det er også en test av dette kabinettet her 7391587[/snapback] Personlig syns ikke jeg at det var så fint, men... Det funker vel! Et mer stilrent og vakkert kabinett enn dette finnes ikke 7391764[/snapback] Åjoda! Dette... EDIT: Leifur 7391820[/snapback] gode forslag men tror jeg likte mitt forslag best så tror jeg bestiller det gitt. Lian Li Miditower, Aluminium, Sort hvis ikke noen kommer med noe enda bedre for min smak da likte dessuten alle thomb skruene på det jeg fant Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ok, du får poste noen bilder når du har fått det i hus! BTW: Er vel thump skruer på nesten alle kabinett i dag... Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Ok, du får poste noen bilder når du har fått det i hus! BTW: Er vel thump skruer på nesten alle kabinett i dag... 7391979[/snapback] jepp får poste noen bilder. men får ikke kjøp enda. mangler litt penger. får heller lage en ny post jaja seff. mange har thumb skruer. men ikke alle har BARE thumb skruer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, det er sant! På mitt er det kun thump bak, og på harddisk-modul greiene. Skulle gjerne hatt der hvor kortene skal også! Husker ikke hva det heter jeg... Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Nei, det er sant! På mitt er det kun thump bak, og på harddisk-modul greiene. Skulle gjerne hatt der hvor kortene skal også! Husker ikke hva det heter jeg... 7392053[/snapback] øøøh... slots? *søking av hjernen her* noie sånt hvertfall Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Yes, men da er vi vel ferdig med denne tråden eller? Skulle du ha 8800GTX? Isåfall må du være sikker på at det er plass til kortet... Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Yes, men da er vi vel ferdig med denne tråden eller? Skulle du ha 8800GTX? Isåfall må du være sikker på at det er plass til kortet... 7392096[/snapback] jepp skal ha 8800GTX 5000KR for Asus sitt på netshop.no jepp tråden ferdig. takk for all hjelpen folkens HW.no forum ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå