Vakta Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Har en Dell Stasjonær pc. Denne har ikke hvert i bruk på en stund, nå skulle jeg ta denne i bruk igjen så har han som brukte denne siste satt inn noe passordbeskyttelse under oppstart. Jeg har prøvd å ta ut cmos batteriet, men dette hjelper ikke. Hva kan jeg gjøre nå. Kommer ikke inn i bios heller. Mvh Runar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) På meg virker det som det er satt passord på BIOSEN. i denne artikkelen står det om hvordan du kan komme rundt denne sperren. eit: skulel ikke det fungere kan du sjekke mer på dette søket på Google Endret 29. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Jeg fant ut av det, det var en jumper på Hovedkortet som jeg flyttet på Runar Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 husker du hvilken jumper du flyttet på? har samme problemet selv.... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 husker du hvilken jumper du flyttet på? har samme problemet selv.... Jeg er ganske sikker på at han flyttet på en du ikke vil finne på ditt hovedkort Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva mener du? det lå 3 stk jumpere ved siden av hverandre på denne typen maskin. jeg fikk fikset problemet etter litt knoting og veksling mellom stillingene på disse jumperene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå