Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

IKKJE kjøp denne bilen!

deejay7

Anbefalte innlegg

bitter?hvem har sakt at jeg er bitter?!...go bil er det,ihvertfall da jeg eide bilen...gir egentlig pokker,men er ikke sikkert andre gjør det..hvis han har forandret annonsen nå,så er det bra...han har sikkert fått nok pepper han som skal selge...men ikke glem at denne tråden startet da infoen i annonsen ikke stemte med km stand på bilen.....bra at han fårstår at løgn er ikke bra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har sikkert "FÅRSTÅTT" at det var feil, men AutoDB har såvidt meg bekjent bare oppgitt km og ikke miles når du legger inn antall rullede meter.

Hvis du kan fremskaffe litt informasjon om at vedkommende faktisk har gjort dette med overlegg hadde det vært fint, ellers stenger jeg tråden og tar det videre.

Lenke til kommentar
bra at han fårstår at løgn er ikke bra..

7490688[/snapback]

Den eneste som fremstår som en løgner her er deg. I utgangspunktet stod det i annonsen at han ikke var sikker på km-stand, men trodde den stod på 170 000. Du tror vel virkelig ikke at noen kjøper bilen uten å få det bekreftet, når selger tydelig oppgir at han er usikker på km-stand?

Edit: Du fremstår vel egentlig ikke bare som en løgner, du bekrefter vel det når du skriver en plass at du har eid bilen, og en annen plass at det var din onkel som eide den.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
bitter?hvem har sakt at jeg er bitter?!...go bil er det,ihvertfall da jeg eide bilen...gir egentlig pokker,men er ikke sikkert andre gjør det..hvis han har forandret annonsen nå,så er det bra...han har sikkert fått nok pepper han som skal selge...men ikke glem at denne tråden startet da infoen i annonsen ikke stemte med km stand på bilen.....bra at han fårstår at løgn er ikke bra..

7490688[/snapback]

Ifølge det andre forumet sier du at det er din onkels bil. Hvorfor lyver du?

Lenke til kommentar

Er dere nå sikre på at det er den samme personen som har postet på begge forum? Det kan jo godt hende at det faktisk er onkelen (tidl. bileier) som har startet denne tråden, mens nevøen postet på Bilforumet? Forskjellen i skrivestil mellom de to trådene antyder iallfall for meg at de ikke er skrevet av samme person.

Når det gjelder kilometerstanden på bilen så har kanskje trådstarter vært for snar med å dømme, men skulle jeg selv ha solgt den bilen, så ville jeg selv ha vært veldig nøye med å enten regne km. standen om til kilometer først og så notere den, eller få med i annonsen at det er snakk om miles.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...