Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

IKKJE kjøp denne bilen!

deejay7

Anbefalte innlegg

Hvis du går og lurer på å kjøpe en mazda mx5 / miata så IKKE kjøp den sorte på finn.no med ref:1316258

Den er IKKE kjørt 170.000 men ca 270.000!! :mad: tilbakeskrudd,(å han har ikke skiftet motor)jeg er tidligere eier..og da var den gådd ca 260.000 km!.når jeg solgte den for ca 50.000,og han skal ha 80.000 nå!

reg nr BN 83928

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148441

Endret av deejay7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke VURDER! Om du har bevis, så VÆR SÅ SNILL!! Anmeld han..

7382677[/snapback]

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1316258

7382680[/snapback]

er ikke ulovlig å skrive en annen km.stand enn det bilen er virkelig kjørt,men den dagen han selger bilen,og det står i papirene at bilen er kjørt 170.000,(men i virkeligheten 270.000)DA vanker det en annmeldelse..

Her er foressten bilen da jeg eide den..min annonse.

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7160329

Endret av deejay7
Lenke til kommentar

Makan til tullebukker... Han skriver at han tror km-stand er 170 000, og derfor skal han anmeldes?

Før han ameldes bør kanskje følgende scenario vurderes:

Telleren står faktisk på 170 000. Men siden dette er en amerikansk bil er benevnelsen MILES. Dere som lurer på hvor mange KM det er kan klikke her (ja ganske nøyaktig 270 000km...)

:roll:

@deejay7 Du har faktisk eid bilen, men likevel beskylder du den nye eieren for å faktisk ha skrudd tilbake miles-telleren? Du av alle burde vel vite at den teller miles og stod på rundt 170 000 når du solgte den!?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Makan til tullebukker... Han skriver at han tror km-stand er 170 000, og derfor skal han anmeldes?

Før han ameldes bør kanskje følgende scenario vurderes:

Telleren står faktisk på 170 000. Men siden dette er en amerikansk bil er benevnelsen MILES. Dere som lurer på hvor mange KM det er kan klikke her (ja ganske nøyaktig 270 000km...)

:roll:

@deejay7 Du har faktisk eid bilen, men likevel beskylder du den nye eieren for å faktisk ha skrudd tilbake miles-telleren? Du av alle burde vel vite at den teller miles og stod på rundt 170 000 når du solgte den!?

7412325[/snapback]

Nå står det jo faktisk, som du selv skriver: KM- stand i annonsen. Hvis det IKKE er km, burde vel selger ha skrivd miles.

Dette til trådstarters forsvar...

Lenke til kommentar
Vil tippe selger rett og slett ikke tenkte over dette da han skrev annonsen. Shit happens.

7433735[/snapback]

Herregud. Du kan da ikke kalle det KILOMETERSTAND når det faktisk er miles det er snakk om. Da får du heller regne om, eller kalle det "Miles"-stand.

Virker heller som et billig triks for å få bilen til å fremstå mer attraktiv enn den faktisk er.

Lenke til kommentar
Vil tippe selger rett og slett ikke tenkte over dette da han skrev annonsen. Shit happens.

7433735[/snapback]

Herregud. Du kan da ikke kalle det KILOMETERSTAND når det faktisk er miles det er snakk om. Da får du heller regne om, eller kalle det "Miles"-stand.

Virker heller som et billig triks for å få bilen til å fremstå mer attraktiv enn den faktisk er.

7441573[/snapback]

Er man distré så er alt mulig :)

Synes forrige eier kan ringe til han og spørre om dette jeg i stedet for å slenge ut sånne ting hvis nåværende eier av bilen faktisk har gjort en blemme uten vilje.

Lenke til kommentar

For det første. En kompis har vurdert å kjøpe bilen, og snakket med nåværende eier. Og han ikke gjort den blemma ang. km.stand. Han har skrudd tilbake telleren. For det andre. Jeg har prøvd å komme i kontakt med nåværende eier uten å lykkes. Selvfølgelig vet at jeg at telleren er oppgitt i Miles. Men når du regner det om til km blir det slik jeg skrev..

Lenke til kommentar

deejay: Men selgeren har jo også oppgitt miles nå da, så jeg skjønner ikke hvorfor du er så innmari bitter?

" HAR SETT AT DET HAR VÆRT EN DEL BAK SNAKKING OM DENNE BILEN, DETTE ER EN GOD BIL, ER SELV MEDLEM AV MIATA.NO SÅ DRIVER IKKE PÅ MED NOE TULL HER, DETTE ER EN MIATA JA SÅ DA ER KM,STANDEN I MILE, SÅ TA REGNESTYKKET SELV, Å KOM Å SE PÅ BILEN SÅ KAN DU SE AT JEG HELLER HAR PLUSSET PÅ NOEN KILOMETER. "
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...