eirikch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg er blitt bannlyst fra Mirc med 4 mail addresser no.... Kordan kommer jeg meg inn igjen Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du har ikke blitt bannet ifra mIRC (som er en klient), men ifra ett (eller flere) kanaler/nettverk. Hvilke kanaler/nettverk har du blitt bannet ifra? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Og hva har du gjort på dem? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Han er sikkert bannet fra flere servere.. Det samme har skjedd med meg Pga. Clones. Siden det er mer en 50 personer med samme IP så er det jo såklart at den vil Bli bannet.. Er du bannet fra en kanal er det bare og forandre nick /ID hvis Hosten din blir forandre hver eneste gang du logger på. Har du fast linje er det noe annet ,men det er fortsatt måter og komme seg inn på kanaler man er bannet fra. (Hint: Radmin) Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Heter det ikke å bli G-lined når man blir bannet ifra servere pga clones? Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Nei, han er bannet fra kanalen pga. drittslenging! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Vilke populere servere skal jeg gå inn på? -Norske kanaler? -Spille kanaler? -osv. Kan dere gi meg noen navn? Mvh, Stian Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Sargent Fire: Sjekk signaturen - de tøffeste på forum.hw.no holder til der. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 21:20, skrev Sargent Fire:Vilke populere servere skal jeg gå inn på?-Norske kanaler?-Spille kanaler?-osv.Kan dere gi meg noen navn?Mvh,Stian Undernet: oslo.no.eu.undernet.org bra kanal der er #Hw.no Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Når du er bana fra IRC så er det sikkert en grunn til det! Du har sikkert brutt en eller annen regel! Godta at du blir straffa for det og les reglene til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå