Mannen med ljåen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Liker vel best å snakke om det, egentlig. Men ja, jeg tror jeg kan bomme en i morra. kjenner ei nydelig ei som røyker 40 rockets. da har hun 39 igjen etterpå :-) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil bare fraråde deg å røyke. Tar du en så tenker du neste gang "jaja, jeg har jo gjort det før" Men om du absolutt vil røyke så ta deg en sigar Lenke til kommentar
golv Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil bare fraråde deg å røyke. Tar du en så tenker du neste gang "jaja, jeg har jo gjort det før"Men om du absolutt vil røyke så ta deg en sigar 7445458[/snapback] Korfor det? Er ikkje sigar mykje sterkare då? Han bisvimer vel vis han tar seg ein god drag. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Haha, nei. Sigar er godt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og sigar skal uansett ikke trekkes ned mer enn 1/3-4 trekk, iom at det er så sterkt... Er mer kos enn digg også, egentlig... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Nå har jeg kjøpt en 10-pakning Løk I Streik. Venter på en anledning til å røyke uten at mamma kjenner lukten. Som når jeg skal på hytta i romjula :-) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå har jeg kjøpt en 10-pakning Løk I Streik. Venter på en anledning til å røyke uten at mamma kjenner lukten. Som når jeg skal på hytta i romjula :-) 7533043[/snapback] Ahh.. the memories. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Alle klarer det. Men du trådstarter, har du hørt noen som røyker hoste ? Jentene i klassen min på skolen røyker som svamper. 16-17år er de. Dem hoster som faen, skikkelig seig røykhoste. De hoster så de tar et skikkelig pust, og tar 1 host og tømmer lungene helt for luft, før de hoster igjen. jeg sier til de " Kanskje dere burde slutte med røyken nå, for det er jo tydlig at det er den som gjør at dere hoster " - Neida, vi er bare syke .. "Men det er jeg og , og alle andre her, men vi har ikke en slik hoste fordi, har vi vel ? " - Tull og tøys. Har veldig lite til overs for røykere og folk som er avhengig av rus midler. 7413045[/snapback] Dette er faen meg sant. Har røyket svampaktig mye før og sluttet her for 8 uker siden ca. Etter 1-2 uker etter jeg sluttet fikk jeg en bedre hverdag. Lettere å følge med i timen (ikke avhengig av å gå ut og ta sigg), lettere å stå opp, ikke røykhoste lenger, ikke konstant slim i halsen og mindre whiskeystemme. Jeg ser helt klart fordelen med å slutte å røyke, og kan anbefalle det anytime, anywhere. Vil også si at det finnes ikke bedre enn å legge merke til hvor jævelig det er å røyke. Er usunt og dritt. Dessuten. - Jenter som lukter røyk er turnoff. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg hadde valgt Prince. Har røykt Barclay et par ganger, og foretrekker Prince Vanlig =) Men rullings slår begge deler såklart. Petterøes Rød Mix 3 :wub: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mnei heller Barclay enn Prince for min del. Aldri likt Prince, et eller annet med det som bare ikke faller i smak for min del. Men det gjør heller ikke Barclay da, den er litt svak syns jeg. Skal jeg først røyke ferdigsydd, så blir det Petterøes. Til vanlig røyker jeg kun rullings, da gjerne annenhver pakke med Rød 3 og Petterøes 3. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Nå har jeg røykt Lucky for første gang! Dommen: Smaker som pappesker. Men jeg overlevde. Klarte ikke skikkelige magadrag, det var som å brenne innvendig. Men det gikk greiere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Gjør som meg, angre og stumpe røyken. Selv om du nesten ikke engang har begynt. Endret 22. desember 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Røyke er deilig, men å begynner er kanskje det dummese valget du noen gng vil ta. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ... etter å fortsette med den samme trollingen etter x antalls bans og kritikk fra brukere. Håper for Kerrigan sin del at det var siste gangen han røyket om det smakte så utrolig jævlig. Å presse seg til et rusmisbruk man ikke liker er vel i beste fall naivt. Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 OT: Rusmisbruk er når man bruker medisin som rus, uten at det er meningen. Lucky Strike vil jeg si er den beste røyken, merkemessig har du gjort ett godt valg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nei, fy faen...skal dere absolutt røyke, så hold dere bort fra de motbydelige ferdigsigarettene. Lukter som fitta til en ansjos. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 OT: Rusmisbruk er når man bruker medisin som rus, uten at det er meningen. Lucky Strike vil jeg si er den beste røyken, merkemessig har du gjort ett godt valg. 7554114[/snapback] I så fall er det utrolig mye narkotika og naturlige stoffer som ikke teller som rusmisbruk. Kokain, hasj og alkohol, da? Aktiv bruk av stoffer som skaper stimuli er rusmisbruk i mine øyne. Det får være opp til enhver om en kvalifiserer sukker, kaffe eller tobakk som rusmidler, men de stimulerer i hvert fall. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 hihi. Kjøpte mentholsigg på Lidl i dag. 41 kr for en 20-pakning. Smaker sikkert hor og helvete, men er verdt å prøve :-) Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hihi. Kjøpte mentholsigg på Lidl i dag. 41 kr for en 20-pakning.Smaker sikkert hor og helvete, men er verdt å prøve :-) 7558057[/snapback] neh, menthol sigg er faktisk ganske digg :!: pleide og røyke det en stund, men har nå slutta pga jeg har konvertert til snus <3 snus Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg mener fordi den er kjøpt på Lidl :-) At menthol er godt, tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå