Gå til innhold

Barclay eller Prince?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare fraråde deg å røyke. Tar du en så tenker du neste gang "jaja, jeg har jo gjort det før"

Men om du absolutt vil røyke så ta deg en sigar

7445458[/snapback]

Korfor det? Er ikkje sigar mykje sterkare då? Han bisvimer vel vis han tar seg ein god drag. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Alle klarer det. Men du trådstarter, har du hørt noen som røyker hoste ?

Jentene i klassen min på skolen røyker som svamper. 16-17år er de. Dem hoster som faen, skikkelig seig røykhoste. De hoster så de tar et skikkelig pust, og tar 1 host og tømmer lungene helt for luft, før de hoster igjen.

jeg sier til de " Kanskje dere burde slutte med røyken nå, for det er jo tydlig at det er den som gjør at dere hoster "

- Neida, vi er bare syke ..

"Men det er jeg og , og alle andre her, men vi har ikke en slik hoste fordi, har vi vel ? "

- Tull og tøys.

Har veldig lite til overs for røykere og folk som er avhengig av rus midler.

7413045[/snapback]

Dette er faen meg sant. Har røyket svampaktig mye før og sluttet her for 8 uker siden ca. Etter 1-2 uker etter jeg sluttet fikk jeg en bedre hverdag. Lettere å følge med i timen (ikke avhengig av å gå ut og ta sigg), lettere å stå opp, ikke røykhoste lenger, ikke konstant slim i halsen og mindre whiskeystemme.

Jeg ser helt klart fordelen med å slutte å røyke, og kan anbefalle det anytime, anywhere. Vil også si at det finnes ikke bedre enn å legge merke til hvor jævelig det er å røyke. Er usunt og dritt.

Dessuten. - Jenter som lukter røyk er turnoff.

Lenke til kommentar

... etter å fortsette med den samme trollingen etter x antalls bans og kritikk fra brukere.

Håper for Kerrigan sin del at det var siste gangen han røyket om det smakte så utrolig jævlig. Å presse seg til et rusmisbruk man ikke liker er vel i beste fall naivt.

Lenke til kommentar
OT: Rusmisbruk er når man bruker medisin som rus, uten at det er meningen.

Lucky Strike vil jeg si er den beste røyken, merkemessig har du gjort ett godt valg. :yes:

7554114[/snapback]

I så fall er det utrolig mye narkotika og naturlige stoffer som ikke teller som rusmisbruk. Kokain, hasj og alkohol, da? Aktiv bruk av stoffer som skaper stimuli er rusmisbruk i mine øyne. Det får være opp til enhver om en kvalifiserer sukker, kaffe eller tobakk som rusmidler, men de stimulerer i hvert fall.

Lenke til kommentar
hihi. Kjøpte mentholsigg på Lidl i dag. 41 kr for en 20-pakning.

Smaker sikkert hor og helvete, men er verdt å prøve :-)

7558057[/snapback]

neh, menthol sigg er faktisk ganske digg :!: pleide og røyke det en stund, men har nå slutta pga jeg har konvertert til snus :love: <3 snus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...