Gå til innhold

Barclay eller Prince?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde også at jeg kunne slutte med snus når jeg ville da jeg var yngre, men her sitter jeg i en alder av 21 år og snuser fremdeles :(

7382472[/snapback]

Da er du bare svak, ikke noe annet.

Verken snuser, røyker. Har drukket mye det siste året, men har gitt meg med det nå. Drikker mye cola og spiser mye sjokolade og godteri, hvis jeg vil, så slutter jeg, ferdig med det.

Alle klarer det. Men du trådstarter, har du hørt noen som røyker hoste ?

Jentene i klassen min på skolen røyker som svamper. 16-17år er de. Dem hoster som faen, skikkelig seig røykhoste. De hoster så de tar et skikkelig pust, og tar 1 host og tømmer lungene helt for luft, før de hoster igjen.

jeg sier til de " Kanskje dere burde slutte med røyken nå, for det er jo tydlig at det er den som gjør at dere hoster "

- Neida, vi er bare syke ..

"Men det er jeg og , og alle andre her, men vi har ikke en slik hoste fordi, har vi vel ? "

- Tull og tøys.

Har veldig lite til overs for røykere og folk som er avhengig av rus midler.

Lenke til kommentar
Trodde også at jeg kunne slutte med snus når jeg ville da jeg var yngre, men her sitter jeg i en alder av 21 år og snuser fremdeles :(

7382472[/snapback]

Da er du bare svak, ikke noe annet.

Verken snuser, røyker. Har drukket mye det siste året, men har gitt meg med det nå. Drikker mye cola og spiser mye sjokolade og godteri, hvis jeg vil, så slutter jeg, ferdig med det.

7413045[/snapback]

Kan godt være, men har du peiling på hva du snakker om? Siden du hverken røyker eller snuser så kan ikke det sammenlignes med at du slutter å drikke cola/spise godteri når du føler for det.

Lenke til kommentar
Hva med Sorte Mand-sigarer da?

7418807[/snapback]

De er relativt kraftige, så vil ikke akkurat anbefale deg å ta et magedrag av disse hvis du aldri har røkt før. Jeg røyker ikke noe særlig lengre, men skal det være så er det Lucky Strike eller Camel som gjelder, evt. Pall Mall (helst med filter). Amerikanske merker med andre ord.

Prince og Barclay har jeg aldri hatt noe til overs for, fordi jeg ikke synes de smaker videre godt, og Marlboro har i mine øyne et litt for "sosseaktig" preg.

Vær klar over at valg av merke først og fremst handler om hvilket image du ønsker, og hvem du ønsker å være er det til syvende og sist du selv som må finne ut av.

Nå er det sikkert noen som synes det er rart at ikke jeg hiver meg med i gjengen av gamle tanter her og roper og skriker om hvor farlig røyk er for deg, men det tror jeg faktisk at du vet utmerket godt selv. :)

Lenke til kommentar

La nå den stakkars gutten prøve å pumpe en sigar til han blir grønn i trynet og ligger å spyr. Da skal vi se om han fortsatt vil.

Men seriøst dere. En ting er å fraråde ham, men når innleggende grenser til personhets fordi han er nysgjerrig? Ærlig talt forum-medlemmer.. Trodde vi var bedre enn dette?

*Once a Hardware'er, always a hardware'er* Vi stiller opp for hverandre!

Lenke til kommentar

Kan dere lage en beskrivelse av "smaken" (hvis man kan kalle det det) til de ulike merkene? Prince, Prince Mild, Marlboro, Camel, Lucky.

Føler meg tiltrukket av Lucky, siden jeg liker snusen deres så godt.

Smaker, eller lukter sigaretter? Hva er følelsen?

Hører man blir tørr i halsen av det... Gjelder dette også Mild?

Og hva er forskjellen på Original og Mild? Er den bare utvannet med papp og smaker mindre? Eller er det andre tobakkstyper, og en annen "smak"?

PS. Jeg vil ikke ha parfymert. Altså ikke Marlboro.

Vil ha rein tobakk hvis det kan kalles det. Er Petter det beste valget da? Den hvite boksen?

Men er Lucky parfymert?

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Altså, du kunne ha røyka tre tjuepakninger på den tida du har brukt på å bestemme deg for sort. Første gangen du røyker er det eneste du vil kjenne en papirpinne i kjeften, røyksmak som florerer i munnen etterfulgt av en ørlite nikkosjokk. That's it. Bom av en som røyker og ta til takke med det du får.

:|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...