Gå til innhold

Nytt mobil abonnement


Anbefalte innlegg

Trenger eksperthjelp.

 

Har idag billig NetCom-abn som jeg har hatt i mange år og vært fornøyd med. Problemet er at etter flytting har jeg fått dårlig dekning, til tross for at jeg bor nært sentrum i en middels stor by.

 

Hater Telenor, og nekter å abonnere hos dem!

 

Så det jeg trenger må da nødvendigvis bli en annen leverandør som bruker Telenors nett. Litt motvillig men men.....

 

Da jeg bor i Nord-Norge, nært svenskegrensa, er også Tele2 uaktuell. De har ikke dekning når du kommer ett lite stykke inn i Sverige.

 

Telmore så litt greit ut, men blir ikke klok på om det er vanlig abonnement eller kontantkort de driver med.

 

Jeg vil gjerne ha personsvar. Har Nokia N73, og vil også gjerne ha muligheten til å utnytte dennes funksjoner. Hva med 3G, Edge, data og alt det derre? Hva har valget av leverandør å si for dette?

 

Pris får dessverre bare komme i andre rekke. Tjenester og muligheter er viktigere for meg.

 

På forhånd Tusen Takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger eksperthjelp.

 

Har idag billig NetCom-abn som jeg har hatt i mange år og vært fornøyd med. Problemet er at etter flytting har jeg fått dårlig dekning, til tross for at jeg bor nært sentrum i en middels stor by.

 

[..snip..]

 

7382194[/snapback]

 

Har du spurt NetCom om de kan undersøke dekningsforholdene rundt der du bor? Kanskje er det ikke mer enn justering av noen sendere som skal til for at dekningen bedres?

 

Du kan jo prøve å sende en henvendelse via kontaktskjemaet på netcom.no, kanskje dekningen i området kan bedres?

Lenke til kommentar
Tele 2 bruker jo telenor sitt nett så de burde jo ha samme dekning som telenor. En annen ting med tele 2 er at du har samme pris for ringing i norge som i sverige, så i ditt tilfelle er jo det veldig bra.

7388297[/snapback]

 

Det stemmer sikkert. Men av en eller annen grunn har de ikke samme dekning i Nord-Sverige. Ikke at jeg er så mye, eller ringer så mye i Sverige, men vil ha dekning når jeg er der. Har fått bekreftet fra flere som har Tele2 at dekningen er dårlig i Nord-Sverige. Gjelder visst ikke sør i landet. Tipper de har andre løsninger/avtaler enn Telenor akkurat i Sverige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...