Bornslip Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har lurt på dette ganske lenge, mulig jeg kommer til bunns i det her... Er det noen her som har opplevd å plutselig få en stikkende smerte i brystet, kanskje på en av sidene når man puster? Tenker på en litt sånn stikkende smerte som blir vondere og vondere jo mer du trekker pusten, så du til slutt bare må vente med å puste altfor tungt til det går over... Evnt. om man tar et stort åndedrag så gjør det skikkelig vondt et lite øyeblikk og så går det over, så kjennes det ut som noe "twitcher" der det gjør vondt, akkurat som om en nerve eller blodåre satt i klem... Alltid lurt på hva dette er, noen flere som har opplevd det eller vet hva det dreier seg om? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp av og til jeg kjenner noe sånt omtrent der nyrene er tror jeg, sitter pal til det gir seg. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Japp, typ bak ribbeina.. Suger hardt, er heldigvis en stund siden sist nå.. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, stort sett alle jeg har snakket med opplever det. Spurte legen en gang, og han sa det var helt normalt, så ikke noe å tenke på. Akkurat hva det kommer av vet jeg ikke though. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Opplevd det ja. Ikke særlig behagelig, og litt skremmende. Men godt å vite at det er noe alle opplever fra tid til annen og ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Phew. Trodde bare jeg hadde det slikt jeg. Men mine "twitcher" forekommer bare i hjerteområdet. Endret 29. november 2006 av Rippo Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg fikk forklart at dette er normalt for ungdom. Det har noe med at vi vokser. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde det mye selv i 15-17 års alderen. Noen ganger "stakk" det veldig kraftig, så det gjorde veldig vondt. Men skal vist være helt normalt, så ingenting å frykte. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har hatt det selv et par ganger, er sykt vondt den siste biten før det forsvinner. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har hatt sånn jeg og, men det ble fort borte... og godt var det! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har lurt på dette jeg også. Hendt meg 4-5 ganger. Tenkte kanskje det hadde noe med den ekstreme røykinga min og mangel på fysisk aktivitet Greit å vite. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 til trådstarter. JA, jeg vet akkurat hva du mener. har hatt det i noen år nå, kommer en sjelden gang, er vondere jo mer du trekker pusten. vetafaen hva det er men kunne tenkt meg å vite det. er en kamerat av meg som og får det iblant, og da sier vi "ojsann, jeg fikk et lite infarkt" Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Har skjed noen ganger med meg også, man blir redd for å puste tungt de neste åndedragene. Endret 29. november 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Greit å vite at dette er ganske normalt egentlig, hehe... Tror nesten jeg må spørre en lege om akkurat hva det er som foregår når sånt skjer, det er liksom ikke så digg at det gjør noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå