tjalla Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Bah.. noen som skulle hatt en link til windows-versjonen av det. (hvis det er lovlig her?) Er jo helt klin umulig å finne det i butikken. Kunne gjerne betalt 500,- for det :razz: Gidder heller ikke å sette opp 98se på nytt igjen, bare for å spelle ttdx :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Fullscreen ! hvordan får jeg fullscreen med patchen :???: Kult spill, men blir litt slitsomt å spille med et lite vindu :wink: Lenke til kommentar
Avale Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 22:49, skrev Jørgen-aa:Fullscreen ! hvordan får jeg fullscreen med patchen :???:Kult spill, men blir litt slitsomt å spille med et lite vindu :wink: Vet ikke hvordan du får fullskjerm, men dersom du setter ned oppløsning til 640*480 i Windows burde du vel på tilsvarendes fullskjerm ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Husker en gang da jeg hadde 50 fly (max) av den beste concorde versjonen som alle flydde fra hjørne til hjørne, og lot det stå på over natten. Det var mer penger enn du kan bruke på kontoen neste morgen. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 ja det var en irriterne nettverks bug...den desynca spillet...hjelper ikke med autosave hvis den saver mens det er desynca :smile: jeg skal ha tak i industry giant jeg nå :smile: TTD til win funker fett på win2k hvertfall hos meg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Fullscreen oppnås ved å sette kompatibilitetsmodus til Windows 95. Genialt spill! :wink: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Full screen med win95 kompabilitet, ja. Spillet kan du laste ned på http://www.the-underdogs.org/ - den største siden for alt som er gammelt :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 11:20, skrev Aasgaard:Fullscreen oppnås ved å sette kompatibilitetsmodus til Windows 95. Genialt spill! :wink: Jeg bruker win2k...da får jeg jo ikke valgt noe kompatibilitetsmodus :sad: Finnes det en enklere måte å få fullscreen på, uten å sette oppløsningen til 640*480 :wink: Edit : fant det ut :wink: " You might need to turn on Windows 95 compatibility mode for `ttdpatchw.exe' and/or the TTD executable `gamegfx.exe', if you want to run in full-screen mode. Note that on Windows 2000, sometimes turning on Windows 95 compatibility mode doesn't help. In this case, you need to run the application compatibility tool `apcompat' (from the Windows 2000 CD) with the following command line: apcompat -v 5 -xttdpatchw.exe For more information on Windows 2000, please read the Microsoft support article (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q279792) on this subject. " [ Denne Melding var redigert av: jørgen-aa på 2002-11-24 02:59 ] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det som er litt kjipt med Transport Tycoon er jo limit'en på kjøretøy i spillet... så når jeg hadde en vanvittig stor andel av byene under mine "vinger", så tok det ikke lange tida før jeg ikke kunne bygge fler busser...f.eks.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 01:29, skrev djorgen:Det som er litt kjipt med Transport Tycoon er jo limit'en på kjøretøy i spillet... så når jeg hadde en vanvittig stor andel av byene under mine "vinger", så tok det ikke lange tida før jeg ikke kunne bygge fler busser...f.eks.. Dette er endret i en patch som er tilgjengelig på http://www.ttdpatch.com/ En del andre forbedringer også! :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 http://www.transporttycoon.co.uk/ Der kan du laste det ned. regner med det er lovlig - et slikt domene får vel ikke lov å ha ulovlige ting? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 02:42, skrev Aasgaard: Quote: Den 2002-11-25 01:29, skrev djorgen: Det som er litt kjipt med Transport Tycoon er jo limit'en på kjøretøy i spillet... så når jeg hadde en vanvittig stor andel av byene under mine "vinger", så tok det ikke lange tida før jeg ikke kunne bygge fler busser...f.eks.. Dette er endret i en patch som er tilgjengelig på http://www.ttdpatch.com/ En del andre forbedringer også! :smile: Ahhh... takker. :smile: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Har nå innstallert pachen, men an sier bare at an ikke finner cd`en, så jeg får ikke starta spillet... Noen forslag/løsninger? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Åssen kan jeg få spillet til å skjønne at jeg ikke har com3 og com4 da?.. æsj .. hater winxp Lenke til kommentar
ripset Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 00:36, skrev Erad:Åssen kan jeg få spillet til å skjønne at jeg ikke har com3 og com4 da?.. æsj .. hater winxp Bruk windowsversjonen av TTD, og husk å laste ned siste patchen til denne versjonen. Mener betemt at TTD nå er freeware, og navnet på den nedlastbare filen er ttd-windowsversion.zip , men du får finne den selv, slik at jeg ikke blir utestenght fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå