Gå til innhold

Finnes det patch til Transport Tycoon?

Anbefalte innlegg

husker jeg spilte transport tycoon 2player over 2 pcer for lenge siden på høyeste difficulty, dette var dritkult. men jeg gav meg for etter en stund klikket spillet, og det klikket på samme tidspunktet om jeg loadet en tidligere save. kunne ikke spille i mere enn 15-30 min før jeg måtte begynne omigjen, og da gikk jeg jo fort lei. er det noen som vet om en versjon eller patch som gjør at jeg kan spille det uten at det klikker? fikk så lyst til og spille det på lan etter å ha lest industry giant 2 omtalen :smile:.

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 00:36 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd Windows versionen?

Det er vel egentlig en uoffisiell release, men den fungerer helt utmerket hos meg. Husker pokker ikke hvor jeg fant den men. (jeg hadde vel ikke fått lov til å poste linken uansett :wink:) De folka som laget versionen hadde en logo med en fisk tror jeg...

Lenke til kommentar

Spilte transport tycoon deluxe for stygglenge sida jeg og.. klikka aldri, trur faktisk det var det mest stabile spillet jeg noen gang har hatt!

Lan, eller seriellkabel som det var på den gangen funka også fett.. husker jeg og en kamerat satt en hel helg og bare spilte deluxe, men så vart vi rike også!

men det er veldig hardware avhengig.. funker bare på de store hardware produktene.. du vet, var bare adlib og soundblaster og noe annet man kunne velge i på den tida! winxp compability mode funke i hvertfall ikke! har forresten aldri fått den dritten til å funke på noen spill! er nok bare juks fra M$ sin side! men men.. spillet funker i dos! hehe win95/98 funker også! trur ikke det har kommi ut noen patch for det er liksom ikke noe å oppdatere på det spillet.. det er rett og slett fullkomment!

Lenke til kommentar

Jeg husker faktisk det var en nettverkfeil i spillet som gjorde det du beskriver.

Det finnes en nedlastbar versjon av windows 95 versjonen. Tror t.o.m den er lovlig da den har ligget synlig på en offisiell (?) Transport Tycoon Deluxe side (bare søk på google) veldig lenge nå.

Må også si du kan nå også spille i full screen i windows 2000 (med sp2 eller nyere)

TTDX RULEZ!!!!!

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

jeg bruker ikke win2k eller xp, synes de er så ræv, og compatability mode virker aldri. eneste spillet det har virket på er death rally, men det gikk i 0.05 fps og da virker det jo egentlig ikke?

jaja, husker jeg prøve alt mulig rart før men etter en viss tid så klikket det og vi måtte begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Ingenting som slår TTDX med winamp'en på i bakgrunnen.

Mener TTDX er abandon-ware. Dvs. at utviklerne ikke har planer om å tjene penger på den lenger, og det er ikke lenger ulovlig å laste den ned.

Humm.. skjedd no lignende med meg før. Jeg tok av autosave. Den som gjorde at det klikka :

"Your balls are shrinking with you,

and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff!

[ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-11-17 14:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Mener TTDX er abandon-ware. Dvs. at utviklerne ikke har planer om å tjene penger på den lenger, og det er ikke lenger ulovlig å laste den ned.

Det sitter i de aller fleste tilfeller en eller annen som har copyright på spill, om de har planer om å tjene penger på spillet eller ikke er ikke relevant. Du har ikke lov til å kopiere spillet uansett...

Lenke til kommentar

Quote:

Det sitter i de
aller
fleste tilfeller en eller annen som har copyright på spill, om de har planer om å tjene penger på spillet eller ikke er ikke relevant. Du har ikke lov til å kopiere spillet uansett...

Lovlig eller ikke, jeg føler at når spillet ikke kan fåes tak i, så er det ingen moralske skrupler som hindrer meg i å kopiere det.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...