headspinn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg sliter med å finne en trådløs ruter som har god nok rekkevidde. Jeg har prøvd en Belink G + ruter og en Philips SNK5600. Begkke kjøpt på Elkjøp. Ingen av disse har jeg klart å få signaler med. Ruteren må stå i 1 etasjen, helt i enden og PC står diagonalt motsatt i 2 etasje. Huset har tykke trevegger. Jeg har et D-Link -520+ trådløst nettvekskort. link Har noen en ide på hva slags ruter jeg bør velge, evt om jeg må ha et nytt og bedre kort? Endret 28. november 2006 av headspinn Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De fleste routere er ganske like ytelsesmessig. I ditt tilfelle vil det trolig være enklest å bruke homeplug (nettverk over strømnett). Dette fås kjøpt hos de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kan også kjøpe en eventuell antenne til denne routeren. Flestparten av routerne har ingang for antenner. Kjøp en liten bordantenne, koble til, og signalet vil gå meget opp! -- Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå