Gå til innhold

Gainward og Point Of View Geforce 7800 GTX i SLI?

Commanders

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurte på om det er mulig å koble disse to kortene i SLI selv om de ikke er fra samme leverandør..

Point of view Geforce 7800 GTX

Gainward Geforce 7800 GTX

Kortene ser identiske ut, bortsett fra litt design..

Har Gainward kortet, men kunne tenke meg et til. Gainward kortet koster over 4k mens Point Of View koster mye mindre.. så....

Går dette ann? noen som vet dette sikkert?

Comanders :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser på Dual-Core? Bare en liten opplysning...

Intels C2D (altså Dual-Core) CPUer er dobbelt så kjappe som AMDs X2 CPUer og MYE mer klokke vennlige!

vel å si at C2D er dobbelt så rask som x2/opteron er vel litt å ta i. vil heller si at de er 5-10% raskere i gjennomsnitt. og de er ikke no spess mer overklokkings vennlige en amd sine, de fleste som har x2 osv får klokka 500-1000 mhz over standard hastighet. er gnaske ok det liksom

Lenke til kommentar

Du ser på Dual-Core? Bare en liten opplysning...

Intels C2D (altså Dual-Core) CPUer er dobbelt så kjappe som AMDs X2 CPUer og MYE mer klokke vennlige!

vel å si at C2D er dobbelt så rask som x2/opteron er vel litt å ta i. vil heller si at de er 5-10% raskere i gjennomsnitt. og de er ikke no spess mer overklokkings vennlige en amd sine, de fleste som har x2 osv får klokka 500-1000 mhz over standard hastighet. er gnaske ok det liksom

7397341[/snapback]

Altså en X2 på 2.7 GHz får 36 sek i SuperPi og min E6600 på 2.9 får 17 sek...

Og greit nok at X2 kan klokkes til 1000MHz mer, men det stopper der! Med Intel's Conroe kan du klare over 2000 MHz...

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...