kallli Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) nevn mellom 5-10 1.iggy and the stooges - search and destroy 2.iggy and the stooges - i wanna be your dog 3.turbonegro - vaya con satan 4.metallica - master of puppets, kanskje.. 5.the killers - somebody told me 6.bullet for my valentine - hand of blood 7.steve vai - beethovens 5th 8.pantera - cowboys from hell 9.black sabbath - paranoid 10.jimi hendrix - all along the watchtower er selvfølgelig mange andre, men hold deg innenfor rimelighetens grenser er vel disse jeg har hørt mest i det siste hvert fall! Endret 28. november 2006 av kallli Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) 1. Saxon - man and machine (kongesang) 2. Manowar - warriors of the world united 3. Whitesnake - here i go again on my own 4. Metallica - master of puppets 5. Metallica - of wolf and man 6. Helloween - if i could fly 7. Judas Priest - you got another thing comin' 8. Krokus - let it go 9. Scorpions - wind of change 10. Helix - bangin' of at the bricks sånn ca. ble kansje ikke helt 100% rett, litt vanskelig å si. Men noe sånt tror jeg. dette blir vel mest for den siste måneden. Det siste året blir listen kansje litt annerledes. Endret 28. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
kallli Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 1. Saxon - man and machine (kongesang) 2. Manowar - warriors of the world united 3. Whitesnake - here i go again on my own 4. Metallica - master of puppets 5. Metallica - of wolf and man 6. Helloween - if i could fly 7. Judas Priest - you got another thing comin' 8. Krokus - let it go 9. Scorpions - wind of change 10. Helix - bangin' of at the bricks sånn ca. ble kansje ikke helt 100% rett, litt vanskelig å si. Men noe sånt tror jeg. 7381783[/snapback] lovende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi trenger ikke flere telletråder nå. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg