aceyalone Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har et problem som gjør at programmer, som film, spill (Warcraft 3 spesiellt), word, osv. minimeres tilfeldig når jeg bruker dem. Dette skjer bare når jeg er koblet til nettet. når jeg ser over prosessene, ser jeg at det blir lagd en hel del nye "IEXPLORE.EXE" prosesser, selv om jeg ikke har oppe noen websider, kommer de allikevell. Får også en hel del andre prosesser som jeg kan ha 10-20 av samtidig, av samme greia. Kan nevne noen: (er elendig når det gjelder datakunnskap, så bear with me) WPCEM.EXE SPOOLSV.EXE free.exe <-- tvilsomm sake jucheck.exe CSRSS.EXE CTFMON.EXE mmx275.exe Dette er noen av de prosessene jeg er litt "nja, skeptisk" til. Takk for all slags hjelp ace Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, noen av disse ser litt tvilsomt ut, uten at jeg kan si noe mer konkret om det. Jeg ville vel prøvd å kjøre Spybot Search and Destroy eller AdAware for å prøve å få vekk noe av spywaren på maskinen - hvis det er mistanke om spyware. Lenke til kommentar
aceyalone Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Ja, noen av disse ser litt tvilsomt ut, uten at jeg kan si noe mer konkret om det. Jeg ville vel prøvd å kjøre Spybot Search and Destroy eller AdAware for å prøve å få vekk noe av spywaren på maskinen - hvis det er mistanke om spyware. 7381846[/snapback] ikke dumt, noen link til noen av de sidene? (er for lat til å leite sjøl ;p) Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 download.com er en super side for å finne alle slags små nyttige programmer, men siden du er så lat så har jeg vert så snill å søkt på de programmene du var ute etter, sånn at du bare trenger å trykke download knappen spybot search and destroy Ad-Aware Lenke til kommentar
aceyalone Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 download.com er en super side for å finne alle slags små nyttige programmer, men siden du er så lat så har jeg vert så snill å søkt på de programmene du var ute etter, sånn at du bare trenger å trykke download knappen spybot search and destroy Ad-Aware 7386907[/snapback] takker, slapp mye bry nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå