Mortex2001 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nå har jeg akkurat kjøpt meg en Audi 80 92-modell. Men jeg må ha nye vinterdekk, jeg trenger også felger. Men jeg vet ikke hva som er lurt? Jeg har et par helårsdekk på bilen, så da går det vel fint an å ta av helårsdekkene og bytte de med vinterdekkene slik at jeg slipper å kjøpe nye felger. Fordi jeg har virkelig ikke penger til å kjøpe nye felger i tillegg til dekk. Noen som kan anbefale en billig løsning? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nå har jeg akkurat kjøpt meg en Audi 80 92-modell.Men jeg må ha nye vinterdekk, jeg trenger også felger. Men jeg vet ikke hva som er lurt? Jeg har et par helårsdekk på bilen, så da går det vel fint an å ta av helårsdekkene og bytte de med vinterdekkene slik at jeg slipper å kjøpe nye felger. Fordi jeg har virkelig ikke penger til å kjøpe nye felger i tillegg til dekk. Noen som kan anbefale en billig løsning? 7381684[/snapback] så du skal kun ha et par vinterdekk? eller har du et par vinterdekk fra før? Jeg har 4 stålfelger med 3 audi hjulkaplser som passer rett på Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hmm... Jeg lurer på om det er noen som veit om det er vanskelig å få tak i bolter til felgene til en Audi 80? Tror dere de har slike bolter på Vianor eller lignende? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmm... Jeg lurer på om det er noen som veit om det er vanskelig å få tak i bolter til felgene til en Audi 80? Tror dere de har slike bolter på Vianor eller lignende? 7385464[/snapback] Spørs om du skal ha til stålfelger eller alu felger. Alu felgene har sine egne bolter, mens stål felger har som regel ganske standard. De har jeg en hel drøss av Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hmm... Jeg lurer på om det er noen som veit om det er vanskelig å få tak i bolter til felgene til en Audi 80? Tror dere de har slike bolter på Vianor eller lignende? 7385464[/snapback] Spørs om du skal ha til stålfelger eller alu felger. Alu felgene har sine egne bolter, mens stål felger har som regel ganske standard. De har jeg en hel drøss av 7388213[/snapback] Det var ordnet nå, av han jeg skal kjøpe felgene av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå