paul1967 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hallo Jeg fikk tilsendt en seagate baracuda 7200.10 320gb problemet er at den knatrer og knitrer som de gamle 8.5gb harddiskene spesielt under belastning+det gikk nesten fire timer å formatere den tror dere det er en reklamasjons sak? Fra før har jeg en seagate 120gb,den kan jeg nesten ikke høre Takk for svar. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har samme disken selv og reagerte litt på lyden fra den jeg også. Har alltid brukt Western Digital disker og de har ikke samme "knatre" lyden. Men ikke noe og si på vanlig driftslyd, hastighet på disk eller temperatur. Att det tok 4 timer og formatere var vel litt lenge. Det ligger test verktøy på siden til Seagate så jeg ville nok ha testet disken for feil. Fungerer den ellers som normalt? Lenke til kommentar
paul1967 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Har samme disken selv og reagerte litt på lyden fra den jeg også. Har alltid brukt Western Digital disker og de har ikke samme "knatre" lyden. Men ikke noe og si på vanlig driftslyd, hastighet på disk eller temperatur. Att det tok 4 timer og formatere var vel litt lenge. Det ligger test verktøy på siden til Seagate så jeg ville nok ha testet disken for feil. Fungerer den ellers som normalt? 7381874[/snapback] Ja den fungerer greit ellers, får prøve det test verktøyet. takk for svar. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 min knitrer også litt men det er ikke så mye ... men at det tok 4 timer og formatere kan vell være litt i lengste laget ...... på min .. så sto det på en jumper som satt ned overførings hastigheten til 1,5 gb (sikkert for at de som ikke har sata-2 hk ..) så jeg nappa den ut ... vart ikke så mye raskere men litt ... -Djgunnah Lenke til kommentar
paul1967 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 min knitrer også litt men det er ikke så mye ... men at det tok 4 timer og formatere kan vell være litt i lengste laget ...... på min .. så sto det på en jumper som satt ned overførings hastigheten til 1,5 gb (sikkert for at de som ikke har sata-2 hk ..) så jeg nappa den ut ... vart ikke så mye raskere men litt ... -Djgunnah 7384505[/snapback] denne knitrer mye har 3 kabinett vifter men hører den fint over de. jeg tok ut jumperen jeg også ja det hjalp litt det. snakka med komplett, de mener jeg skulle bare sende den tilbake for det måtte være noe galt med den "for du skal nesten ikke høre noe fra den" takk for responsen Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har oxå en sånn disk... har irritert meg lenge, ivertfall når jeg ser film, at den lager ganske høye lyder når den jobber. Er det en feil eller er det bare sånn den er? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 spørs litt på kabinettet ditt og da... men viss du "henger " den opp i gummi opp heng elr nå sånt så blir det myyye bedre ... har gjort det selv med mine to og nå hører jeg de såvidt ... -Djgunnah Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ja det har jeg ikke tenkt på... men hva mener du med å henge dem opp i gummi? kan man få kjøpt spesielle festeannordninger i gummi eller? hvis ja, har du link? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Da jeg byttet fra Thermaltake SViking til Lian Li PC7077B (med EX34B diskkabinett) merket jeg en STOR nedgang i støy fra raptoren min. Skikkelige gummioppheng er altså viktig. Jeg har bestilt meg en slik Seagate disk også, så jeg får se hvordan den blir i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har selv en Seagate ST3250824AS (SATA 250 gb) som jeg synes er meget stillegående i forhold til f.eks. Maxtordisken (IDE, 160 gb). Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har 4 eller 5 disker fra 7200.10-serien, og ingen av de kan høres noe særlig. Alltid minst 3 av disse som det skrives til (torrent-mania :!: ), så hvis disse hadde vært bråkete generelt hadde jeg nok hørt det. Mulig du har fått et dårlig eksempkar eller noe. Mente jeg leste en plass at de er stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå