Nervetattoo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Trailer: 300 (Norsk tekst) Basert på Frank Millers grafiske novelle, "300", handler denne filmen om skapelsen av verdens første demokrati. Sparta angrep Perserne og inspirerte Grekerne til å samle seg mot Perserne. Se videoen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er det eg eller oversetjaren som høyrer dårleg? Det vart no vel sagt «dine in hell», ikkje «die in hell» (som ikkje gjev meining heller...), og «the thousand nations» ikkje «three thousand nations». Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Denne skal jeg definitivt se... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det eg eller oversetjaren som høyrer dårleg? Det vart no vel sagt «dine in hell», ikkje «die in hell» (som ikkje gjev meining heller...), og «the thousand nations» ikkje «three thousand nations». 7382364[/snapback] Oversetteren kunne nok ha engasjert seg litt mer, ja. "Tonight er dine in hell" er tatt ut av sammenhengen. Det er morgen og han ber soldatene spise godt - for i natt spiser de i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg