-Redhead- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Vel.. Kritikk? Har ikke så mye å si om bildet selv, ble ganske fornøyd. Endret 29. november 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ser ut som det er tatt rett fra en reklame i London. Den mørke flekken nede til høyre er støyende, den kan du fjerne i Photoshop. Bildet er ellers rimelig stilreint. Er ikke sikker på om jeg liker mønsteret i duken eller ei. Flott fargerelasjon mellom skoen og limen. Men unntak av en hvit flekk til venstre på limen, var den veldig stilrein også. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Enig med cun. Flott bilde, men synes kanskje skyggen under tå-området også trekker litt ned. Kanskje litt hvit silke hadde gjort seg i stedet for den duken du har valgt? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Takk for kritikken Skal fikse litt på det i ps, så laste det opp på nytt Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Morsomt bilde, men det er for mørkt. Alle detaljer i skoa blir borte, så jeg hadde nok justert eksponeringen hvis du har tatt det i raw. Lenke til kommentar
octopec Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Snygg bild, jag håller med tidigare inlägg, framförallt om skuggan under skon. Gör bilden lite lite ljusare, så blir den nog bättre! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Prøvde meg nå på å gjøre det litt lysere, og å fjerne skyggen. Syns ikke fjerninga av skyggen ble så bra da. Men he re rresultatet: Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Flott bilde, men ved fjerning av skyggen i PS har et eller annet gått gæli - prøv å bruke clone stamp tool. Hvis det er den du allerede har brukt, prøv å gå tettere og bruke mindre pixelradius. Stjel bare piksler som ligner på en .. vel *host* .. prikk. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vanskelig å unngå, siden en piksel ER en prikk, ja. B'dum Psssh! Bildet ga meg ubehagelige 80-tallsvibber, så stilen/konseptet er veldig godt gjort. Jeg får horisontale linjer på bildet, men det er antagelig bare skjermen jeg sitter ved. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bildet ser veldig tilrettelagt ut. Er vel ikke normalt at vi legger grønne sitroner på sko? Ellers er det fint.. Men, for all del, det er min mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå