tom-ass Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Etter installasjon av X-fi lydkort ble maskinen varng. Program virker ikke, henger seg opp osv. Jeg har instalert med CD som fulgte med. Men hver gang jeg starter PC kommer veiviser fo instalasjon av ny maskinvare opp. På enhetsbehandliga er X-fi instalert, men PC vil ha "lydkontroller for multimedia" Dette finner jeg ikke på CDèn. Lenke til kommentar
afsilver Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) du kan prøve å av-innstalere gammelt lydkort, dersom det er intigrert kan d være lurt å DEAKTIVERE det via biosen... forsten "lydkontroller for multimedia" meiner jeg er lydkortet... eller iallefall driveren ( chipen på kortet ) du kan prøve å innstalere med veiviser for ny maskinvare eller setup fra cd vet ikke vilken du har gjort nå men prøv den du ikke har gjort sei ifra vis du finner ut noe som kan være veiledende for oss andre som prøver å hjelpe... Endret 28. november 2006 av afsilver Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er det nforce chipsett på ditt hk? Det har vært en tull med det kortet og det chipsettet.... Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 du kan prøve å av-innstalere gammelt lydkort, dersom det er intigrert kan d være lurt å DEAKTIVERE det via biosen... forsten "lydkontroller for multimedia" meiner jeg er lydkortet... eller iallefall driveren ( chipen på kortet ) du kan prøve å innstalere med veiviser for ny maskinvare eller setup fra cd vet ikke vilken du har gjort nå men prøv den du ikke har gjort sei ifra vis du finner ut noe som kan være veiledende for oss andre som prøver å hjelpe... 7381411[/snapback] Gammelt lydkort er avinstalert. Om "lydkontroller for multimedia" er selve lydkortet vet jeg ikke noe om, men det er lyd og X-fi er installert.Fått masse Creative-programmer på startmenyen. Jeg har også avinstalert og instalert via veiviser og cd flere ganger nå, uten at det hjelper. Er det nforce chipsett på ditt hk? Det har vært en tull med det kortet og det chipsettet.... 7386914[/snapback] Jeg vet ikke, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ikke bruk driveren som fulgte med lydkortet,last ned nyeste driver herfra og bruk den. Hvis ikke det hjelper,så prøv å sett lydkortet i et annet pci-spor. Jeg har Nforce chipsett og X-Fi selv. Slet også med litt problemer i begynnelsen,men det løste seg med ny driver og bytte til et annet pci-spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå