Gå til innhold

Ars Technica anmelder Wii

fffuuu manchu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Summary:

The Good:

Tiny and clean design

Small, unobtrusive sensor bar is easy to place

Controllers feel like quality electronics

Brand new game ideas and implementation

Easy and intuitive online shopping

$35-$50 games! $250 system! Affordable gaming!

Enough units to at least try to satisfy demand

GameCube ports allow true backwards compatibility

Wii Sports? You mean we actually get a game with our system?

The Bad:

Last-gen graphics

The Wiimote's speaker is tinny, can get annoying

Rumble is a touch on the weak side

Many online features not yet available

Won't make use of your HDTV

Sensor bar could have a slightly longer cord

You can only add pictures via SD cards. Why can't I use the USB ports on the back?

The Ugly:

It's five in the morning and you're in your boxers flailing away at the television screen

De digger maskinen, og føler at den tilfører noe nytt, og mest av alt...de hadde det sabla gøy da de spilte.

Det de skriver under The Ugly er jo bare hysterisk morsomt :!:

Lenke til kommentar
The Ugly:

It's five in the morning and you're in your boxers flailing away at the television screen

7381271[/snapback]

Her er grunn alene til å kjøpe konsollen. Når du får sånn glede ut fra spill, har utviklerne gjort jobben sin. :thumbup:

7382188[/snapback]

Yup, helt enig. Som da jeg i romjula kl 4.30 om morningen satte med tunga på skrå ut av kjeften, øynene rød som nissens lue og hode skrikende ettersøvn. Dette var i 98 og jeg spilte Ocarina of time.

Im tormenting myself here. jeg leser omtaler om Wii, ser på filmer om Wii og fremdeles så ser det ut som vi aldri kommer til 8 Desember. Why is time so crule :dontgetit:

Lenke til kommentar
The Ugly:

7381271[/snapback]

Her er grunn alene til å kjøpe konsollen. Når du får sånn glede ut fra spill, har utviklerne gjort jobben sin. :thumbup:

7382188[/snapback]

Yup, helt enig. Som da jeg i romjula kl 4.30 om morningen satte med tunga på skrå ut av kjeften, øynene rød som nissens lue og hode skrikende ettersøvn. Dette var i 98 og jeg spilte Ocarina of time.

Im tormenting myself here. jeg leser omtaler om Wii, ser på filmer om Wii og fremdeles så ser det ut som vi aldri kommer til 8 Desember. Why is time so crule :dontgetit:

7382310[/snapback]

Har samme følelsen. Surret litt med dato tidligere idag og tenkte "Wow, til helgen er det Wii!", så så jeg på kalenderen. "faen... :huh: "

Hvis jeg ikke regner feil (igjen), er det akkurat rundt 222 timer til Wii launch, hvis man går ut ifra at Elkjøp åpner i 9-10 tiden.

Too...Fucken...Long... :wallbash:

Lenke til kommentar
hvordan går det an å glede seg til en konsoll? skal dere sitte å kose med konsollen da eller?, må jo være no spill dere gleder dere til i så fall.

7382498[/snapback]

Vil heller tro de tenker på spilleopplevelsen som de kommer til å få pga den boksen ;)

7382501[/snapback]

Forutser at jeg kommer til å bruke mye tid på Mii Channel :p Men ja, spillene er vel det man først og fremst gleder seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...