Gå til innhold

Nedtagging av T baner

Syns du tagging/grafitti på offentlige bygninger/tog/etc bør vær lov?  

408 stemmer

1. 1. Syns du tagging/grafitti på offentlige bygninger/tog/etc bør vær lov?

• - Nei
      235
    • - Ja
      21
    • - Ja, hvis det er skikkelig utført
      145
    • - Ingen formening
      11

Anbefalte innlegg

Edit: og vennligst ikke svar på perpyros innlegg, han bringer diskusjonen tilbake til starten igjen (sorry Perpyro, ikke personlig ment:)

Non taken!

Men denne diskusjonen har gått mange ganger fram og tilbake rundt retten til og tagge ned stygge vegger/bygninger og eventuelt straffen for å gjøre det.

Tagger man ned en gammel vegg som har savnet maling i mange år så er det ingen tvil om hvem som må betale for å ordne opp uavhengig om hvor lite vedlikeholdt det var fra før.

Og ja har men forbrutt seg mot noens stygge vegg så er det bare rett og riktig at eier av veggen kan se sitt snitt til nymala vegg.

Føler bare at jeg blir provosert over alle taggerforkjemperne.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
41 passasjerer på toget måtte gå tilbake til Upney stasjon, før de tok taxi videre til sine holdeplasser.

Huff og huff, alt på grunn av noen dumme taggere.

7712576[/snapback]

Ja, det var jo litt dumt for dei passasjerene der.

Folk som dauer når dei gjer ulovlige ting har eg liten sympati for. Dei kunne da vel holdt seg heime og kost seg i stade for å tagge ned jernbanevogner.

Lenke til kommentar
Omg. Ja her dere hva som skjer når man forbyr tagging. Folk dør faktisk.

7713685[/snapback]

Her ser vi konsekvensene av å tagge, tror jeg vi sier.

7713725[/snapback]

Go SteffyPants!

Tror du folk hadde sluttet å tagge på jernbanevogner om det hadde vært lovelig, ArmenMinAU?

Lenke til kommentar
Omg. Ja her dere hva som skjer når man forbyr tagging. Folk dør faktisk.

7713685[/snapback]

Her ser vi konsekvensene av å tagge, tror jeg vi sier.

7713725[/snapback]

Men hvis det hadde vært lovlig hadde de ikke trengt å stikke fra purken, og dermed ikke dødd.

Vet ikke hvor attraktivt det hadde vært å tagge på togene hvis det hadde vært lovlig. Men det vanlige "stygge" taggingen som du finner på t-baner som kun er til for å lage hærverk ville nok forsvinne i stor grad. Spenningen av å gjøre noe ulovlig forsvinner rett og slett. Kanskje taggerne heller hadde funnet tid og sted til å lære seg å tagge noe fint isteden.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke taggerne hadde sluttet med tagging selv om det var lovlig overalt.

Tror heller vi ville ha sett mere av det.

Men heldigvis er tagging forbudt og jeg håper det blir det i all framtid.

At en tagger eller tre dør på flukt fra politiet ser jeg bare som positivt.

Slikt avskum trenger ikke samfunnet.

Lenke til kommentar

Hvis tagging hadde vært lovlig hadde jeg gått rundt og småtagget litt over alt for moro skyld. Og jeg kan absolutt ikke tagge, så det tviler jeg på noen hadde likt (men det var jo lovlig så). Jeg tror nok det er best å holde det ulovlig, med mindre vi vil at sånne som meg skal få grise til alt de ser av offentlige flater.

Når det gjelder ulykken er selvsagt dette tragisk, dødstraff er litt i overkant, selv om det gjelder tagging.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...