Gå til innhold

Noen spørsmål OM bærbar pc.

scoopa123

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat kjøpt ny bærbar hp pavilion dv9074

Et par korte spørsmål :

1. I Høyere hjørne står det " Hp pavilion dv9000" Er dette navnet på serien, eller navnet på selve pcen? Jeg kan huske at jeg bestilte "hp pavilion dv9074ea".

2. Sånn ca hvor mye tåler en bærbar pc, med tanke på at den står på å jeg skal flytte den fra rommet mitt til stua mi osv ?

3. Jeg har kjøpt denne bærbare fordi min stasjonære er "ødelakt" og jeg trengte en maskin til å bruke på skolen. Men er det noe bra for maskinen at den står på i flere dager? når jeg laster ned ting osv?

4. Jeg kjøpte pcen for 1 månte siden ( fra 28.11.06 ) å da gav jeg 8699 for den, var dette et godt kjøp ?

Jeg er veldig veldig fornøyd med denne bærbare maskinen, og ville anbefalt alle å kjøpe denne hvis du skal spille spill, bruke den på skolen osv.

Det er en krystallklar skjerm :D

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det er nok bare serien. Min Acer er på samme viset.

2. Sålenge du ikke slipper den rett i gulvet, tåler den fint å bli flyttet på, bare unngå harde støt (Smeller du igjen lokket, går den i hvilemodus, og da skrur den av harddisken, som er den mest sårbare komponenten, med mindre du vil brekke maskinen.

3. Skal nok ikke gjøre noe særlig, men jeg ville ikke brukt den til ekstremt krevende benchmarkprogrammer 24/7. Tar du ut batteriet når den skal stå over natten, gjør du batteriet en tjeneste når det gjelder levetid.

4. Det var det nok, Prisguidens billigste butikk vil ha 10335kr for den samme modellen. Om det er like spesifikasjoner, vet jeg ikke. Om du finner bedre maskiner til samme pris, husk at det er fin kvalitet på HP i det store og hele. :)

Lenke til kommentar

2. Sålenge du ikke slipper den rett i gulvet, tåler den fint å bli flyttet på, bare unngå harde støt (Smeller du igjen lokket, går den i hvilemodus, og da skrur den av harddisken, som er den mest sårbare komponenten, med mindre du vil brekke maskinen.

3. Skal nok ikke gjøre noe særlig, men jeg ville ikke brukt den til ekstremt krevende benchmarkprogrammer 24/7. Tar du ut batteriet når den skal stå over natten, gjør du batteriet en tjeneste når det gjelder levetid.

4. Det var det nok, Prisguidens billigste butikk vil ha 10335kr for den samme modellen. Om det er like spesifikasjoner, vet jeg ikke. Om du finner bedre maskiner til samme pris, husk at det er fin kvalitet på HP i det store og hele. :)

7381269[/snapback]

Ok takk :)

Går det ann å bruke pcen uten bateriet ? ( Med koblet til strøm seff ) :whistle:

Lenke til kommentar

7381269[/snapback]

Ok takk :)

Går det ann å bruke pcen uten bateriet ? ( Med koblet til strøm seff ) :whistle:

7381574[/snapback]

Jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...