RustyNail Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Kan noen være grei og fortelle meg hvilken katalog eller fil e-posten (innboksen) min ligger? Kjører Win2000 Pro og Outlook Express. Skal formatere og kunne godt tenke meg å ta vare på hele innboksen, for så å legge den inn igjen på det nye systemet. mvh. RustyNail [ Denne Melding var redigert av: RustyNail på 2002-11-16 18:32 ] Lenke til kommentar
kjelli Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Søk etter filen inbox på maskinen din, så finner du katalogen de ligger. Skal du slette alt på maskinen så gjør dette: 1- Eksporter kontoene dine. Dette lager en fil som inneholder server, brukernavn og passord osv til de forskjellige mailserverene du bruker (hvis du har flere så må dette gjøres for her mailkonto). Etter reinstall så importere du disse igjen og alt er såre vel. 2- Finn katalogen inboxen osv ligger i. Ta kopi av hele katalogen og zip dem ned. Du kan evnt finne filene her: tools-options-maintenace og der er det en knapp som heter "Store folder". trykk på den og du vil se banen som de ligger i nå. Mvh Kjelli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå