Zyko Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har lenge hatt lyst å se den, men så glemmer jeg selvfølgelig navnet. Handler om en kar som blir stengt inne i mange tiår, litt sint når han slipper ut, og så vil han ha god gammel hevn osv... Noen som vet hvilke jeg mener? Mvh Zyko Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Oldboy. blablablablabla Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke svar han når han når han lager nytt topic for noe slikt. Man skal lære av sine feil, og fortjener derfor å måtte ta opp spørsmålet i den riktige tråden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg bare kødda, det er jo ikke Oldboy. Crossroads heter den. Veldig bra film! Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg bare kødda, det er jo ikke Oldboy. Crossroads heter den. Veldig bra film! 7381318[/snapback] Haha, Crossroads ja! Men takker for svar folkens, skal heller klare å lete fram til DVD tråden neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå