ChoboApe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Kjøpte meg nettopp en Ipod nano 4GB, har ikke hatt den i mer enn 1 dag. Men nettopp sluttet den å virke , jeg får ikke slått den på.. så jeg prøvde å sette den in i ladern, ikke noe som skjedde... Jeg har jo forsatt 30 dagers angrerett. Kunne jeg bare ha bytta den inn, og fått penga tilbake. Så kjøpe en ny igjen? Er det noe som kan hjelpe meg? Gi gjerne noe tips? Endret 28. november 2006 av ChoboApe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Helt klart produksjonsfeil hvis du ikke har gjort noe unormalt med ipoden. Du kan levere den inn ja. Lenke til kommentar
ChoboApe Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Men kan jeg bytte den med en ny en? kjøpte på elkjøp.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, lever den tilbake med angrerett.. Men si fra at den er ødelagt. Eller, nå ble jeg usikker.. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vil nå tro at du vil få en ny en hos elkjøp, vil ikke si helt sikkert, men vil nå tro det! Lenke til kommentar
ChoboApe Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) hmm.. jaja får vel ta en tur innom elkjøp, å se hva som skjer da.. Kjedelig greier Endret 28. november 2006 av ChoboApe Lenke til kommentar
ChoboApe Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) wow.. nice.. den var ikke føkka... måtte bare bruke en triks; Trykke på "menu" og knappen i mitten samtidig, hold dem nede til du ser appel logoen å skjermen.. btw thx for tilbake mld Endret 29. november 2006 av ChoboApe Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det skjedde flere ganger med min iPod mini. Første gangen trodde jeg den var ødelagt, og tok den med til butikken (Office Line, eller hva det heter ) De tok den inn til reparasjon, og det kostet med 400 spenn, da det viste seg ikke å være en hw-feil. Rart at de i Apple-butikken ikke visste om dette med resetting. Det hadde spart meg for utgiftene. Burde selvfølelig ha sjekket på nettet, men jeg håpet egentlig at spilleren var ødelagt, slik at jeg kunne få en ny :!: Lenke til kommentar
parleur Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Får ikke starta min ipod nano heller........ Den slutta å virke på flyet fra Oslo, kansje det var luftrykket som ødela den?? Batteriet er FULLT, skjermen er svart...... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Heha min har blitt føkka sometimes, men kalrer alltid og fikse det til slutt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Å hadde du bare lest sticky posten, eller at jeg hadde funnet denne posten så hadde du sluppet å gå på elkjøp Menmen, trim er trim Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Får ikke starta min ipod nano heller........ Den slutta å virke på flyet fra Oslo, kansje det var luftrykket som ødela den?? Batteriet er FULLT, skjermen er svart...... 7837572[/snapback] Hvis noe slikt skjer, så gjør du slik: Skru hold av og på hold inne meny knappen og trykk og hold midtknappen til skjermen slukker, og apple logoen kommer opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå