Gå til innhold

Adobe Premiere Pro 2.0 - Avspilling av .avi-filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konvertere til eit anna format. PPro har ofte litt problem med DivX/Xvid-filer, noko eg reknar med du har. Bruk t.d. Virtualdub og lagre filmen på ny i ukomprimert AVI eller HuffYUV.

7381059[/snapback]

 

Konverterer ikke PP all lyd til 32 bits lyd da (Conformed Audio Files)?

Kunne være codec-problem dersom det bare gjelder avi-filer. Er det alle filer må det være et installasjons/ konfigurasjonsproblem.

Lenke til kommentar

Jo, det conformer lyden, men her var det slik at han hadde kun lyd, ikkje bilete, so kvifor skulle det ha noko med saka å gjere? Burde kanskje spurd nærare kva slags filer det var. Konvertering vert ofte anbefalt (av andre enn meg), men kan vere det vil hjelpe å installere codec. Er det DivX/XviD, kan ein prøve med ffdshow, som kan lastast ned frå http://x264.nl/.

Lenke til kommentar

@incanus

Man skal ikke høre på andre, bare lese selv. Står jo tydelig "kun lyd" i spørsmålet da. Fikk spørsmålet "audibelt" fra en som leste posten, han sa "ikke lyd". Når jeg tar meg tid til å lese hele posten selv ser jeg svaret må se rimelig dumt ut....

Da ble jeg plutselig enig med din andre post. Det sparer litt tid samtidig som konvertering mellom forskjellige formater (spesiellt hard komprimerte) har en tendens til å gi noe uønsket tillegg. Har enda ikke prøvd HuffYUV selv men den ser ut til å kunne spare en del plass ved store filer kontra ukomprimert.

Lenke til kommentar
Kjem an på kor mange og kor lange filmane er, samt kor kraftig prosessor du har. Du kan jo prøve det eg nemnte i det andre innlegget mitt fyrst. Forresten, om det er MJPEG-filer frå t.d. eit Canon-fotoapparat trur eg ikkje ffdshow vil hjelpe, men berre finn ein MJPEG-codec, so skal det fungere.

7385589[/snapback]

Er avi-filer, så..

Lenke til kommentar
Har du prøvd å installere ffdshow og so importere til PPro?

 

Eg klarde å opne den eine DivX-fila eg har i Virtualdub, men so har eg ffdshow installert...

7386184[/snapback]

Okei, skal prøve ffdshow. Husker jeg hadde det før, og jeg har redigert et ti-talls avi-filer i PPro.

 

Filmen fungerer ikke i WMP heller.. :D

 

Prøver ffdshow jeg..

Lenke til kommentar

DV AVI-filer skal verte so store ja. Det er same format som på kassettane, og tek ca. 13GB per time. For å få den mindre må du lagre i eit anna format. Anten går du inn i innstillingane ved File --> Export, og vel ein annan codec frå codeclista, eller du bruker Adobe Media Encoder og lagrer i Windows Media, ein form for Quick Time (H.264 skal vere best, Sorenson Video 3 eller noko slik trur eg ikkje er so ille heller), Real Media eller Flash. Skal videoen leggjast på nett er dette det greiaste, med mindre du vil bruke DivX/XviD. Dei vil du finne i codeclista nemnt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...