herzeleid Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei. Vurderer å kjøpe kortet og lurte på om noen visste hvor kraftig det er sammenlignet med andre og hvor bra det vil passe til pcen min. Jeg har nå AMD64 3700+, 1gb ramm og ett x800xl. Hovedkortet heter: K8N-E og er fra ASUS Håper på gode svar Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kommer til å banke x800 kortet ditt hvertfall.. Er så sterkt kort at noe annet i pc-en din blir flaskehals tilslutt.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hva tror du det blir i så fall, tenkte at prosessoren burde klare seg så rammen da? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei det vet jeg ikke.. Varierer jo fra system til system + at jeg vet bare at du har 1GB, og ikke no annet info. Men rammen eller cpu blir sikkert flaskehals. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skal man kjøre opp detaljene i dag, så bør man ha 1.5-2GB RAM. Spill som F.E.A.R og BF2/BF2142 spiser jo minne til frokost. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Jo enig der menn er kortet ett godt kjøp? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jo enig der menn er kortet ett godt kjøp? 7393700[/snapback] Jeg vil si det ja, kjøpte for en liten stund sia PCIe-versjonen av kortet og smiler breit Oppgraderte fra X800GT så merka god ytelsesforskjell, har du pengene og merker at kortet ditt ikke holder like godt følge som da det var nytt er det bare og kjøpe i veg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå