Tørpærn Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg får ikke kontakt med hjemmesida mi eller andres på home.no/x. Har andre samme problem eller er det PC'en min som svikter igjen... [ Denne Melding var redigert av: Tørpærn på 2002-11-16 18:22 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 problemet er at adressen er home.no.net/x Lenke til kommentar
Champ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Finnes både home.no/x og home.no.net/x jeg fikk kontakt med en home.no/x side for bare ett par minutter siden Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg bruker http://home.online.no/xxxx Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Er det ikke "litt" lite relevant å komme med hvilke andre servere det fins? Threaden gjelder jo home.no Uansett, jeg har ikkeno problemer med den akkurat nå, men den har vært litt ustabil i det siste.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 jeg har hatt store problemer med home.no i det siste. blant annet at mine mailer ikke ville sendes fra outlook, at jeg ikke kunne logge meg inn, eller at http://www.home.no rett og slett ikke kunne åpnes! Fy skamm seg home.no :-Þ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 @home.no mail-kontoene mine funker som bare det... Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Takk for alle svar! Serverene funker tydeligvis nå, men de virker svært ustabile... Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Nå er visst serverene borte igjen... Håpløst:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå