SWAT dude... Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Husk å laste ned patchen Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) når jeg spiller online, så etter et minutt eller to så for jeg ea master sever lost you connection, jeg har prøvd og skru av brannmuren men det funker fremdeles ikke, nicket mitt er jealei Endret 9. desember 2006 av jealei Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 merkelig har du vanligvis noen andre problemer med nettverket? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) hei, jeg fant en guide om hvordan jeg fiska dette, så nå funger det smertefritt, jeg spiller på battlefield.no titan server nr 1 Endret 9. desember 2006 av jealei Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Det er vel ikke noe større sjanse for at du tar livet av det pga BF2142 som at du tar livet av deg når første dame dumper deg. Du kan si at hvis de vil ha barnebarn, så er det like risikabelt som at du spiller BF. EDIT: Leste ikke hele før postingen. Gratulerer med dagen og spillet Drep i vei Endret 10. desember 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå