ka_trine Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hei jeg og en gutt sitter å flørter på msn men hva kan jeg si? har dere noen spesielle flørte ord? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Flørteord? Går vel mer i setninger, du. Humor er alltid fint. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Flørting gjøres ikke i enkeltord alene. Vel, kanskje neandertalere gjorde det, men men. Humor er som regel den beste flørtemetoden Endret 28. november 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Prøv "knus og fiks"-metoden som jeg ble offer for. Faen så vondt, men så sykt godt etterpå. Vet ikke om det går som flørting jeg men.. ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: elsker deg pews (L) du er den eneste for meg <33<3<33 Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: men du pus..? ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: hva? Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: jeg vet ikke om det funker lenger jeg ass </3.. vi 2 går liksom ikke sammen;/ ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: det trenger jeg bedre forklaring på Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: jeg er så glad i deg at jeg vet ikke om jeg får puste :-O ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: nå er jeg skikkelig confused her ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: nå skjønte jeg det <33 Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: <333 Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: du er så langt unnaaaa :| ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: ja, det er sant ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: nå ble jeg confused igjen ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: er det fårlige nyheter du kommer med? ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: dårlige* Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: nei.. ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: puh Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: er bare at jeg elsker deg så høyt!<3 ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: ahhhhhhhh ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: deiligste jeg har hørt ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: <3333 ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: føler meg helt punktert jeg :S Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: hvorfor ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: når du skrev det første med </3 og det så bare sang jeg sammen =/ ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: sank* Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: ååhh.. gutten min daa<3 ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: det var litt scary Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: <3 ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: virka som all lufta gikk ut av meg og alt blodet forsvant fra hjertet og at det bare var helt tomt der :S ' - -۩۩۩ KEN۩۩۩ - - - sier: da fikk jeg ihvertfall bevist for meg selv hvor utrolig glad jeg er i deg Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: har hatt den følelsen før ja Kristine<3 "HG" ;D || ute da vett sier: <3 ntååw, min gutt! (L) så evig best Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 care, hold deg til topic da Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hmm. flørteORD? duermindreteitenngjennomsnittet finrumpemyefinereennmin hvisjegskullelagetettårnavsjarmerendetingvilleduværtøverst Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Når de spør på msn: "Driver med?" eller "skjer?" Så svarer du: "Sitter her og tenker på deg" Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 "Heey.. how you doin'?" Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Pepsico: Det første jeg tenkte når du sa at du sa at du sank sammen etter </3 var at hun lukket taggen, men dog på feil måte. Lukket love-taggen. :!: On-topic: Bruk setninger, humor og vær deg selv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 duerermindreteitenngjennomsnittet 7382534[/snapback] *FIXED* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 care, hold deg til topic da 7382074[/snapback] Viss noen hadde dratt en sånn knus og fiks på meg, hadde jeg dumpa uten å fikse! Trenger ikke flørte med ord, bare sett på webkamera, det slår aldri feil:-P Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Oi, det var litt ryddig her. skal vi rote litt? <-- Det var en setning. Ahhhh... <--- Ord Endret 29. november 2006 av OHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå