sete Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Min CS virker ikke lenger, jeg connecter og woops kommer error server validation opp etter 2 minutter. Er det noen som kan hjelpe meg? Trur at jeg fikla litt med port innstillinger tidligere idag, på edonkey(tastet inn port 80 osv) BTW, min yndlings sang til CS er manowar warriors of the world united mvh Vidar :sad: _________________ Søk og du skal finne [ Denne Melding var redigert av: [sETE] på 2002-11-16 18:19 ] Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 reinstallere? men det kan tyde på at CD-KEY'n din er i bruk! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 hmm tror ikke d er cd keyen nei tror d heller er portene du har fikla med Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Kan så være.. har ik peiling på CS. Jeg suge såpass i der spillet at jeg kan ik vise meg online :smile: Q2 er tingen (vet at det er _ut_) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 tipper du har NGT ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå