Gå til innhold

hvor lenge varer batteriet på deres SE k800i ?

joakim409

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en SE k800i. Jeg tok den i bruk no sist fredag. jeg lurer på hvor lenge batteriet dokkers vare? for mitt vare bare i ca 1 å en halv dag! første gangen klarte jeg å tømme batteriet på samme dag! men da ringte jeg masse pga. for da ringte je gratis med djuice control! men no varer det i en og en halv dag! jeg har skrudd av 3g fungsjonen å har på lystyrke 70% på displayet! det er vell bedre hos dokker ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt batteri varer lenge. Du kan se om noe av dette hjelper. :)

SFs guide til bedre batteri på Sony Ericsson-telefoner:

1. Skru ned lysstryken i skjermen til 50-60 % (Innstillinger > Skjerm > Lysstyrke).

2. Har du en 3G-telefon og null behov for videosamtaler/dårlig 3G-dekning? (Innstillinger > Kommunikasjon > Mobilnett > GSM/3G-nett > Kun GSM)

3. Husk å skru av blåtann når den ikke er i bruk.

4. Ikke holder fingerne direkte på antennen under samtaler (hold som idioter = mer stråling og mindre batteri).

5. Er SIM-kortet ditt gammelt kan du oppleve bedre batteri om du skaffer nytt.

7215077[/snapback]

Lenke til kommentar

Med 3G avslått, displayet på 50% lysstyrke og ikke-animert bakgrunnsbilde får jeg litt under to døgns batteritid med følgende bruk; Opp til to timer surfing med Opera Mini, rundt 30 minutter med bruk av IM+ til chatting på MSN/GoogleTalk, rundt to timer med telefonering og 10-20 sms gjennom java-applikasjonen Vyke. I tillegg kommer gjerne litt lytting på musikk/radio, men dette gjør jeg heller sjelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...