medlem-40751 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Okey, trenger litt hjelp av dere som er oppdaterte på feltet Jeg var ganske oppdatert på hardware feltet før, men igjen så vadet når AMD Athlon xp 2000+ var skikkelig hot, så som dere sikkert skjønner er jeg ganske utdatert. Det jeg er på utkikk etter er en pc som fungerer bra til følgende ting: - Filmredigering - Gaming av World of Warcraft, samt frapsing av dette (og det skal gå ganske glatt) - diverse andre spill, og krevende programmer - og til slutt: Jeg har planer om å kjøpe meg en 26" hd-ready LCD skjerm, så om det trengs noe spesielt skjermkort for å få full ytelse av dette av utganger etc, trengs det også. Budsjettet mitt på denne pcen ligger på ca 12-14 tusen kroner. Håper på litt info om hva jeg burde velge av Intel eller AMD, hva som er best til hva osv. På forhånd, tusen takk! Mvh Johnny. edit: Glemte å si at jeg ikke trenger skjerm, mus, tastatur og headset Endret 28. november 2006 av Mjausann Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 dette er oppsettet jeg skal kjøpe, vist du ikke vil gi så mye kan du kjøpe et 7900 gto fra netshop. men det er etter hvor mye du vil gi. http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...81-813997E35144 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå