catosim Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har endelig tatt mot til meg å lemme sund laptopen, med tanke på å bytte vifte på min Whitebox CL 4+ , eller 4.5 (Husker ikke helt). Ihvertfall så lurer jeg på om jeg går løs på maskinen fra oversiden (tastaturet) eller undersiden. Har skrudd ut det meste av skruer på undersiden - men kan ikke se at det fører meg noe nærmere en løsning. Alt henger liksom like mye sammen, og jeg vil jo helst unngå å bryte for mye på dette, det er jo fort gjort å ødelegge noe. Alle erfaringer og råd tas imot med takk Ca2 Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Kan forklare deg hvordan det gjøres på en CL1557. For å komme til viften må tastaturet av. Dette gjøres ved først å vippe opp det avlange dekselet som inneholder høytalerne samt et lite lcd display. Her sitter det en type 'clips-koblinger', tror det skal være 4 stk. Obs: dekselet skal ikke helt av - bare løftes opp i den enden som ligger over kanten på tastaturet. Når dette dekselet er løst kan du lett løfte av tastaturet. Selve tastaturet er forbundet med en flatkabel i motsatt ende (nærmest deg). Når tastaturet er oppe har du tilgang til maskinens indre. Endret 29. november 2006 av roger_h99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå